ممانعت پلیس از تردد ۲۱ گروه گردشگری فاقد مجوز در گیلان

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۴۸۵۶
ممانعت پلیس از تردد ۲۱ گروه گردشگری فاقد مجوز در گیلان
جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروه‌‌های گردشگری فاقد مجوز خبر در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا از تردد 21 گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری و 10 دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین حسن‌پور" در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: در راستای ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری فاقد مجوز در سطح استان و با توجه به نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهرستان رشت اقدام می‌کردند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 2 روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

وی برخورد با تورهای گردشگری و ورزشی فاقد مجوز را از فعالیت‌های نیروی انتظامی برای ساماندهی آنها اعلام کرد و گفت: در این طرح با بکارگیری 14 تیم پلیس از تردد 21 گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب 10 دستگاه اتو‌بوس و 12 دستگاه مینی‌بوس شامل 586 نفر در سطح استان جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین از توقیف و انتقال به پارکینگ 10 دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در این راستا برای برای مالکان 832 دستگاه اتومبیل پیامک ارشادی ارسال، 521 دستگاه خودرو متخلف اعمال قانون و 12 نفر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی قلمداد کرد و بیان داشت: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

 

نظر شما