مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان؛

برگزاری کنگره شهدای ورزشکار از مهمترین راهبردهای ارج نهادن به آرمانهای انقلاب است

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۱:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۰۸۴۷
برگزاری کنگره شهدای ورزشکار از مهمترین راهبردهای ارج نهادن به آرمانهای انقلاب است
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جلسه یادواره 36 شهید ورزشکار استان گفت: برگزاری کنگره شهدای ورزشکار از مهمترین راهبردهای ارج نهادن به آرمانهای انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جلسه یادواره 36 شهید ورزشکار استان گیلان بهره مندی از تمامی امکانات و هم افزایی جامعه ورزش برای برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان گیلان ، به اثربخشی این رویداد فرهنگی ، تربیتی و انگیزشی در بین آحاد جامعه اشاره کرد و گفت : انجام چندین فعالیت جانبی از جمله آزاد سازی زندانیان ، توزیع بسته های معیشتی و دیدار با خانواده های شهدا میتواند بر محتوای این مراسم بیفزاید .

وی حضور وزیر ورزش و جوانان را در این مراسم حایز اهمیت دانست و یادآور شد : یکی از کارهای جانبی که به برکت این مراسم از آن سود خواهیم برد افتتاح دو پروژه عمرانی خواهد بود .

بخشی توسعه زیرساختهای ورزشی را در کاهندگی بحران های اجتماعی متدکر شد و افزود : حضور مدیران عالی کشور در مراسم های شهدا علاوه بر اثرگذاری معنوی و فرهنگی ، بستری برای رفع  تنگناهای ورزش و توجه به توسعه اجتماعی و فرهنگی استان مان خواهد بود .

وی در خاتمه از  سرهنگ پاسدار حسن  حبیبی جانشین فرماندهی  سپاه قدس گیلان و سرهنگ پاسدار خرم دبیر کنگره یادواره شهدای ورزشکار به جهت حمایت های بی وقفه از ورزش استان قدردانی کرد .

در این جلسه سرهنگ پاسدار حبیبی جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان ، حضور و موفقیت ورزشکاران گیلانی در المپیک و پارالمپیک را نمایشی تحسین برانگیز برای معرفی نام ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان برشمرد  و گفت : زندگی ورزشکاران و تاثیر آنان برنسل جوان  جامعه باید همواره تبیین شده و تمرکز بر تاریخچه شهدای ورزشکار می تواند دیدگاه و منش آینده سازان  جامعه را کیفیت ببخشد.

در ادامه سرهنگ خرم رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان و دبیر کنگره شهدای ورزشکاران  استان گیلان گفت : مراسم یادواره 360 شهید ورزشکار در 12 مهرماه با حضور وزیر ورزش و جوانان دکتر سجادی ، در  کنار برنامه های دیدار با خانواده های شهدا ، تیزرهای تلویزیونی ، تهیه و پخش فیلم مستند و نصب بنر در سطح شهرهای استان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز