رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

تحمیل قرار دادهای سفید امضا به کارگران مصداق واقعی ظلم است

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۱۳۴۷
تحمیل قرار دادهای سفید امضا به کارگران مصداق واقعی ظلم است
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تحمیل قرار دادهای سفید امضا توسط برخی از شرکت های پیمانکاری به کارگران ، مصداق واقعی ظلم است و باید به شدت با چنین رفتارهای ظالمانه ای برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسین واثق کارگرنیا در جمع اعضای تشکیلات خانه کارگر استان با اشاره به اینکه  دین مبین اسلام برای مقام کارگر ارزش فراوانی قائل شده است افزود: پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به دستان کارگر بوسه زده است و این مهم نشانه جایگاه رفیع کارگر است.

وی با بیان اینکه چرخه تولید  ایران اسلامی مرهون تلاش شبانه روزی کارگران غیور و زحمتکش  است افزود: با تلاش شبانه روزی کارگران ، چرخه تولید کشور در بخش های مختلف در حال حرکت است و نباید در پرداخت حقوق و مزایای آنان که به حقیقت سربازان خط مقدم کشور در این حوزه محسوب می شوند  تعللی صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت  به ضرورت ساماندهی کارگران روز مزد اشاره کرد و گفت: اکثریت این افراد تحت پوشش حمایت هیچ بیمه ای قرار ندارند و معیشت خود و خانواده هایشان را به سختی  تامین می کنند.

کارگرنیا با تاکید به اینکه تشکیلات خانه کارگر می تواند در ساماندهی این دسته از افراد نقش موثری داشته باشد بیان کرد: جامعه کارگری نیازمند نگاه حمایتی بیشتری است و امیدوارم در دولت جدید با تدابیر اندیشیده شده، شرایط اشتغال و رونق اقتصادی برای همگان بالاخص قشر خدوم کارگر بیش از پیش مهیا شود.

وی با تاکید بر اینکه تامین معیشت و رفاه حق جامعه کارگری است افزود: متاسفانه در برخی از مواقع شاهد تحمیل  قرار دادهای سفید امضا توسط برخی از شرکت های پیمانکاری به کارگران هستیم و این عمل مصداق واقعی ظلم است و انتظار می رود با برنامه ریزی های اصولی از تکرار چنین رفتارهای ظالمانه ای جلوگیری شود .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نقش تشکیلات خانه کارگر در دفاع از حقوق این قشر گفت: حمایت از جامعه کارگری و رفع مشکلات آنان نیازمند حمایت تمامی مسوولین بالاخص نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همراهی بیشتر با تشکیلات خانه کارگر به عنوان اصلی ترین مدافع حقوق قشر کارگر امکانپذیر است و شورا و شهرداری رشت نیز به نوبه خود آماده هر گونه همکاری در راستای کاهش مشکلات این قشر زحمتکش جامعه ، با تشکیلات خانه کارگر است.

00000000

نظر شما