مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ؛

تیم سپیدرود رشت نیازمند جذب اسپانسر برای رفع معضلات خود است / لزوم اختصاص زمینی برای تمرینات و بازیهای تیم ملوان بندر انزلی

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۲۴۵۱
تیم سپیدرود رشت نیازمند جذب اسپانسر برای رفع معضلات خود است / لزوم اختصاص زمینی برای تمرینات و بازیهای تیم ملوان بندر انزلی
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه شورای عالی ورزش استان گیلان گفت : رفع مشکلات تیم های مطرح فوتبال استان همت جمعی مسوولین استانی را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در دومین جلسه شورای عالی ورزش گیلان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد ، اظهار داشت : در خصوص توسعه زیر ساخت های ورزشی علی الخصوص بازسازی استادیوم ها اعتبارات ملی خوبی جذب شد که جا دارد از حمایت ویژه رییس وقت سازمان برنامه و بودجه کشور دکتر نوبخت تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی ادامه داد : در زمینه ورزشگاه عضدی اعتباری که تخصیص داده شد در نوع خود بی نظیر بود و امیدواریم که بتوانیم با اتمام پروژه های استادیومهای رشت و انزلی شرایط مطلوبی را برای تیم های فوتبال گیلان و فوتبالدوستان ایجاد کنیم.

وی در زمینه مشکلات مالی تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی افزود : تیم ملوان با معضلات زیادی دست و پنجه نرم میکرد منجمله بدهی هایی که ارزی بود و به خارج از کشور مربوط میشد اما خوشبختانه بخشی از آنها حل شده است و در خصوص تیم سپیدرود نیز باید بحث اسپانسر مالی مرتفع گردد و از استاندار محترم نیز تقاضا داریم که در زمینه بحث اقتصادی تیم سپیدرود رشت با دستور ویژه ای تزریق مالی خوبی به این تیم صورت گیرد تا معضلات تیم ریشه دار شهر رشت حل شود در غیر اینصورت با مطالبات اجتماعی جدی در این خصوص مواجه خواهیم شد .

بخشی اضافه کرد : تیم ملوان در حال حاضر نیازمند

به داشتن زمین برای تمرینات و بازیهای خود است و آمدن تیم ملوان بندر انزلی به رشت برای بازی چندان جالب توجه نیست و مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به افتخار آفرینی قهرمان گیلانی در مسابقات المپیک و پاراالمپیک اشاره کرد و گفت : از 67 سهمیه ورزشکاران المپیک و 11 بانوی المپیکی ، دو سهمیه از بانوان به ورزشکاران گیلان تعلق داشت و در بخش آقایان سه سهمیه متعلق به گیلان بوده است .

وی تصریح کرد : در پاراالمپیک سه مدال ارزشمند توسط ورزشکاران گیلانی کسب کردیم که مایه افتخار برای استان است .

وی تاکید کرد : امیدواریم که ورزشکاران ما در بازیهای آسیایی پیشرو خوش بدرخشد و برای کشورمان و استان افتخارآفرین باشند.

بخشی در پایان گفت : انشاالله با حمایت های ویژه مسوولین و مدیران ازحوزه ورزش استان افتخارات بیشتری کسب شود.

 

نظر شما