رئیس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد:

تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از بروز حوادث در فصل پاییز توسط شهرداری اجرایی شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۰۹:۰۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۲۷۳۷
تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از بروز حوادث در فصل پاییز توسط شهرداری اجرایی شود
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حوادث در فصل پاییز از جمله سقوط درختان و شاخ و برگ آنان ، توسط شهرداری رشت اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه چند روز دیگر فصل پائیز آغاز می شود اظهار کرد: در فصل پاییز شاهد بارش باران های شدید و وزش باد هستیم و از این رو باید با برنامه ریزی های صحیح از بروز هر گونه مشکل از جمله سقوط درختان و شاخ و برگ آنان که متعاقب آن برای شهروندان مشکلاتی ایجاد می شود جلوگیری کرد.

وی با تاکید به اینکه شهرداری های مناطق و سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری رشت نسبت به هرس درختان و شاخ و برگهای آنان اقدام کنند افزود: در سال های گذشته خبرهایی مبنی بر سقوط درختان در برخی از معابر و غیره شنیده می شد و انتظار می رود به منظور جلوگیری از تکرار چنین وقایعی ، شهرداری رشت  وارد عمل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در رشت اشاره کرد و گفت: در بارندگی اخیر ۱۹ نقطه از رشت از جمله میدان شهید قلیپور دچار آبگرفتگی شد  و با توجه به شروع فصل بارندگی ، انتظار می رود شهرداری رشت با رفع مشکل نقاط آبگیر در این شهر ، از این بابت نیز خاطر شهروندان را آسوده نماید.

کارگرنیا با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت تمام تلاش خود را به منظور رفاه و آسایش شهروندان در حوزه مدیریت شهری به کار گرفته اند تصریح کرد: کاستی های فراوانی در رشت وجود دارد اما شورای شِشم و شهرداری رشت عزم خود را به منظور برطرف کردن مشکلات و رفع کاستی ها به کار گرفته اند و در این مسیر نیازمند همراهی شهروندان نیز هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز