در دیدار استاندار گیلان با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بیان شد؛

تسریع و تسهیل زمینه مشارکت مردم و بخش خصوصی در انجام طرح‌های جنگل‌داری گیلان / اختصاص بخشی از درآمد زراعت چوب به استان

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۳۰۲۶
تسریع و تسهیل زمینه مشارکت مردم و بخش خصوصی در انجام طرح‌های جنگل‌داری گیلان / اختصاص بخشی از درآمد زراعت چوب به استان
استاندار گیلان در دیدار با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر لزوم تسریع و تسهیل زمینه مشارکت مردم و بخش خصوصی در انجام طرح‌های جنگل‌داری و همچنین اختصاص بخشی از درآمد زراعت چوب به گیلان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع امروز (دوشنبه) در دیدار با دکتر مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، با قدردانی از اقدامات انجام شده، بر لزوم تسریع در فرآیند انجام طرح کاداستر (حدنگاری) در استان تأکید کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح مهم زراعت چوب در گیلان، تکلیف برنامه ششم برای منابع طبیعی استان را شش هزار و ۶۰۰ هکتار و درآمد حاصل از فروش چوب آلات زراعت چوب در شش ماه نخست سال جاری را یکصد میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از آنجایی‌که مقررات اجازه اختصاص بخشی از این اعتبار به استان را می دهد، درخواست داریم ۷۰ درصد از سهمی که از این محل درآمد  دولت به سازمان جنگل ها داده می شود، به گیلان تخصیص یابد.
 
ضرورت تجهیز همه مراکز سرجنگل بانی استان به خوروهای کمک‌دار و تأمین اعتبار برای احداث ساختمان جدید اداره‌کل منابع طبیعی از دیگر مواردی بود که استاندار گیلان در این دیدار، بر آنها تأکید کرد.
 
دکتر زارع همچنین تأکیدات رئیس جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی در استفاده از همه منابع برای توسعه را یادآور شد و گفت: با توجه به اعلام آمادگی بخش خصوصی و نیز تعدادی از مردم برای مشارکت در انجام طرح های جنگل داری ، ضرورت دارد انجام امور تشریفات اداری مرتبط ، تسریع و تسهیل شود.
 
دکتر منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز در خصوص اتمام فرآیند انجام طرح کاداستر در استان تا دی ماه و تجهیز مراکز جنگل بانی گیلان به خودروهای کمک دار و تامین اعتبار برای ساختمان جدید الاحداث قول مساعد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز