مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

سعی در رفع مشکلات میزبانی مسابقات فوتبال در آستارا داریم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۵۹۸۵
سعی در رفع مشکلات میزبانی مسابقات فوتبال در آستارا داریم
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : سعی در رفع مشکلات میزبانی مسابقات فوتبال در آستارا داریم و از تمام دستگاههای متولی انتظار همکاری داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ جلسه بررسی رفع نواقص ورزشگاه وحدت شهرستان مرزی بندر آستارا جهت میزبانی مسابقات فوتبال در دفتر نماینده این شهرستان برگزار شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این جلسه با اشاره به لزوم توجه به نواقص زیرساخت‌های ورزش آستارا گفت: با رایزنی های مداوم با پیمانکاران پروژه ها و برآورد هزینه‌ها، سعی در رفع مشکلات میزبانی مسابقات فوتبال آستارا داریم و از تمام دستگاه‌های متولی انتظار همکاری داریم.

مریم بخشی بیان کرد: در کنار مسائل میزبانی، تکمیل پروژه استخر سرپوشیده نیز یک اولویت بوده و با تمام توان سعی در حل موانع در کمترین زمان ممکن داریم.

نماینده مردم آستارا در مجلس در جلسه بررسی رفع نواقص ورزشگاه وحدت گفت: در سال گذشته فعالیت هایی مثل ساخت رختکن، فنس‌کشی و تجهیز سازه ها برای رفع مشکلات موجود انجام شد و مشکل نور، جایگاه ویژه، آسفالت ورودی و جایگاه صدا و سیما و خبرنگاران باید در کمترین زمان ممکن انجام شود.

مرحبا با انتقاد از عملکرد پیمانکار پروژه نور ورزشگاه تصریح کرد: پس از مشکل نور، جایگاه ویژه و محوطه سازی باید در کمترین زمان ممکن حل شده و کم کاری و اهمال در این کار به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

وی بیان کرد: مشکل میزبانی تیم های فوتبال آستارا باید در سریع ترین زمان حل شده و کم کاری در زمینه نباید صورت گیرد.

وی افزود: با رایزنی های مکرر در سال ۱۴۰۰ برای پروژه‌های زیرساختی ورزش سه و نیم میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم و برای حل کامل مشکلات میزبانی نیاز به یک اعتبار ۱۳ میلیارد تومانی است که رقم بالایی بوده و سعی در تزریق اعتبار با رایزنی های مکرر برای رفع مشکلات زیر ساختی هستیم.

مرحبا گفت: طی صحبت های مکرر با وزیر ورزش و جوانان قول مساعدی برای کمک به ورزش این شهرستان گرفتیم و در حال حاضر با فازبندی و اولویت بندی پروژه ها به صورت مرحله ای می توان در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود را حل کرد.

وی بیان کرد: قطعاً من هم از بودجه در اختیار نماینده اعتبار هایی را برای حل مشکلات زیر ساختی ورزش آستارا در نظر خواهم گرفت.

مرحبا افزود: یکی از این مشکلات آسفالت هزار متر مربع از محوطه این ورزشگاه است و با استفاده از توان و ظرفیت مجموعه بنیاد مسکن و شهرداری آستارا باید در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کرد، چرا که کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات باقی مانده است.

رئیس هیئت فوتبال گیلان در این جلسه با اشاره به حضور دو تیم از آستارا در مسابقات کشوری گفت: ورزشگاه وحدت آستارا قابلیت میزبانی از مسابقات کشوری را ندارد و همین مسئله به کیفیت حضور تیم‌های آستارا در این مسابقات ضربه می‌زند، شهرداری آستارا فصل گذشته با استفاده از ابزارهای گوناگون از جمله میزبانی قهرمان نیم فصل اول شد، اما با عدم تداوم این شرایط، ادامه کار در فصل گذشته برای این تیم دشوار شد.

قربانعلی الماسخاله بیان کرد: ماه گذشته معایب ورزشگاه وحدت از سوی سازمان لیگ فوتبال اعلام شد و تا این لحظه شرایط میزبانی برای شهرداری آستارا فراهم نشده است و نیاز به رفع موانع و مشکلات موجود برای نماینده شایسته فوتبال گیلان هستیم.

الماسخاله گفت: در صورت عدم حل مشکل میزبانی تیمهای گیلانی، احتمال برگزاری مسابقات فوتبال در استان قزوین وجود دارد.

سرپرست فرمانداری آستارا در این جلسه با اشاره به آغاز مسابقات لیگ یک کشور در ۱۸ مهرماه سال جاری گفت: باید با بهره گیری کامل از توان و ظرفیت های شهرستان مشکلات را برطرف کرد و در این مسابقات با قدرت شرکت کنیم.

سید سعید میرقربانی گفت: پروژه فنس کشی دور ورزشگاه به اتمام رسیده و جایگاه ویژه، رختکن مربیان، محوطه‌سازی و جایگاه خبرنگاران و صدا و سیما نواقصاتی هستند که باید در کمترین زمان ممکن برطرف شود

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز