"آقازاده "؛

لزوم توسعه و تجهیز زیر ساخت های ورزشی شهرستان / در رشته کاراته پتانسیل های توانمندی در سطح ملی و فرا ملی از گیلان داریم

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۷۴۳۳
لزوم توسعه و تجهیز زیر ساخت های ورزشی شهرستان / در رشته کاراته پتانسیل های توانمندی در سطح ملی و فرا ملی از گیلان داریم
سردار سید علی آقازاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : توسعه و تجهیز زیر ساخت های ورزشی شهرستان ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان  ،سردار سید علی آقا زاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از بانوی المپیکی استان گیلان و افتخارآفرینان کاراته گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به همه ی سرافرازان ایثارگر گفت : هفته دفاع مقدس را به تمامی ایثارگران استان تبریک عرض می کنیم و به روان پاک تمامی شهدای هشت سال دفاع مقدس درود می فرستیم .

وی با بیان اینکه رشته کاراته یکی از ظرفیت های خوب ورزشی استان است ، گفت : در زمینه کاراته پتانسیل های توانمندی در سطح ملی و فراملی داریم و بسیاری از قهرمانان و ورزشکاران کاراته گیلان در کشور نقش آفرین هستند.

وی با قدردانی از تلاشهای سارا بهمنیار عنوان کرد : موجب افتخار ماست که یک بانوی جوان توانسته است به بزرگترین رویداد ورزشی یعنی المپیک راه یابد و امیدواریم که افتخارات ورزشی ایشان در آینده نیز ادامه دار باشد.

آقا زاده با اشاره به دغدغه نمایندگان استان در خصوص حوزه ورزش استان گفت  : توسعه ورزش موجب نشاط و شادابی جامعه خواهد شد و در گیلان علاقه به ورزش در بین خانواده ها بسیار بالاست و ما باید در جهت توسعه زیر ساخت های ورزشی تلاش کنیم.

وی تاکید کرد : در زمینه ی اجاره اماکن ورزشی معترض هستیم و با وزارت ورزش نیز صحبت هایی صورت گرفته است و اگر از لحاظ قانونی نیاز به پیگیری در مجلس باشد این آمادگی در نمایندگان گیلان وجود دارد.

 

نظر شما