با نواخته شدن زنگ یکی از مدارس شهر رشت؛

آغاز سال تحصیلی مدارس با حضور استاندار

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۷:۲۹
کد خبر: ۱۲۳۸۰۴۳
آغاز سال تحصیلی مدارس با حضور استاندار
در مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ مدارس گیلان با حضور استاندار در یکی از مدارس شهر رشت نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ در مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی و نواخته شدن زنگ یکی از مدارس شهر رشت، صبح امروز (شنبه) سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ مدارس گیلان با حضور استاندار، نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استان آغاز شد.

 دکتر زارع پس از نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، با گرامیداشت تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و نیز اربعین حسینی و پیام والای نهضت کربلا اظهار داشت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس ؛ دانش آموزان بصیر و معلمان آگاه، مدافع این سرزمین بوده‌اند اکنون هم با الهام از همان پیام‌ها، در اعتلای کشور می‌کوشند.
 
 وی دانش و دانایی را از ارکان مهم توسعه خواند و بازگشایی مدارس سراسر کشور و گیلان بنا به اقتضای شرایط کرونایی را نشان از اهتمام دولت در استمرار آموزش و توسعه دانایی ذکر کرد.
 
 استاندار گیلان با اشاره به تمهید همه مقدمات لازم برای آغاز سال تحصیلی متناسب با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: لازمست با استفاده از ظرفیت فضای مجازی بویژه شبکه آموزشی شاد، تعلیم و تربیت را آغاز کنیم.
 
 وی برقراری عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزش را از موارد مورد تأکید خود خواند و گفت: از معلمان و همچنین خانواده های دانش آموزان که مددکار آموزگاران بوده اند، می‌خواهم برای ارتقاء کیفیت آموزشی تلاش های خود را استمرار ببخشند.
 
 دکتر زارع با یادآوری کوشش های صادقانه معلمان در شرایط برگزاری کلاس های غیرحضوری ، ابراز امیدواری کرد که با پوشش کامل واکسیناسیون همه کسانیکه در امر آموزش دخیل هستند، شاهد بازگشایی مدارس و کلاس های حضوری باشیم.
 وی از دانش آموزان نیز خواست برای تداوم موفقیت در جشنواره های مختلف و کسب مقام های ملی و بین المللی اهتمام ورزند.

 

نظر شما