آیین معارفه شهردار لاهیجان

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۸۵۰۲
آیین معارفه شهردار لاهیجان
آیین معارفه رضا زنده دل به عنوان شهردار لاهیجان با حضور مدیران استانداری گیلان ، دکتر فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، مهندس محمودی فرماندار لاهیجان و معاونین فرمانداری ، اعضای شورای تأمین ، اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر لاهیجان و جمعی از مسئولین مسئولان ارشد شهرستان لاهیجان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این مراسم، متن حکم استاندار گیلان برای انتصاب شهردار لاهیجان قرائت شد که در آن آمده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر لاهیجان و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار لاهیجان منصوب می‌نمایم.

زنده دل پس از قرائت سوگندنامه، ضمن گرامیداشت هفته فاع مقدس و آغازسال تحصیلی گفت : از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان قدردانی می کنم و امیدوارم که بتوانم منشأ خدمات ارزنده ای در دوران خدمت در لاهیجان باشم.

وی  با اشاره به مشکلات شهرداری ها  ، اظهار داشت : تا زمانیکه رونق اقتصادی نداشته باشیم ، توسعه هم نداریم . وی گفت :  لاهیجان به عنوان عروس شهرهای ایران ، دارای  جاذبه های گردشگری بسیاری است و از این فرصت گردشگری می توان برای رونق اقتصادی و توسعه شهر استفاده نمود .  

وی گفت : امیدوارم با همدلی و مشارکت مردم  در حوزه های مختلف  زیست محیطی ، معماری اسلامی ، شبکه حمل و نقل و... بتوانیم خدمات مطلوبی ارائه دهیم  و رضایت مردم را جلب نماییم .

و ی گفت : از اینکه نتوانسیم به دلیل شرایط شهرستان در شیوع ویروس کرونا، میزبان خوبی برای مردم، اصحاب رسانه و سایر اقشار مختلف در این مراسم باشیم، عذرخواهی می کنم.

بهمن کنعانی نیز در مراسم معارفه شهردار لاهیجان ضمن خیرمقدم به مسئولین ارشد شهرستان لاهیجان و میهمانان استانی ، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ،  تقارن هفته دفاع مقدس را تقارن علم و شهادت و علم و ایمان دانست و یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس خاصه شهدای لاهیجان و امام شهیدان را گرامی داشت .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فلاح چای و سیروس حمیدی عضو ادوار لاهیجان ، از زحمات مهندس قیامتیون و بهمن مرتضی پور قدردانی نمود .

وی با اشاره به مشکلات پرسنل شهرداری لاهیجان و عدم دریافت حقوق و مزایا ، از مسئولین ارشد شهرستان و استان و نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خواست در زمینه جذب اعتبارات یاری گر مدیریت شهری لاهیجان باشند .

وی گفت : شهرداری خانه مردم است و امیدواریم شرایط طوری مهیا شود که شهروندان با رغبت و احساس آرامش به شهرداری مراجعه کنند .

وی گفت : تا زمانیکه مردم را در کنار خود نداشته باشیم در هیچ کاری موفق نخواهیم بود و همه تلاش ما این است که از ظرفیت کهن لاهیجان استفاده کنیم .

وی برای رضا زنده دل شهردار جدید لاهیجان آرزوی موفقیت نمود و گفت : امیدواریم شهردار لاهیجان همواره  پاکدستی ، شفافیت ، قانونمندی ، صرفه جویی و مدیریت مشارکتی را سرلوحه کار خود قرار دهد  و اعضای شورای شهر نیز از وی حمایت خواهند نمود .

 

 

نظر شما