به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه گنج بی‌پایان با اجرای سید رضا سید دانش از شبکه باران

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۹۰۱۲
به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه گنج  بی‌پایان با اجرای سید رضا سید دانش از شبکه باران
برنامه گنج بی‌پایان، کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز گیلان، به مناسبت هفته دفاع مقدس با اجرای سید رضا سید دانش از شبکه باران در حال پخش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ برنامه تلویزیونی گنج  بی‌پایان در ۷ برنامه ۷۰ دقیقه ای  به تهیه‌کنندگی سیدهادی میرعبدالعظیمی طراحی  شده که تاکنون اثرهای فاخر زیادی از وی، با محوریت ولایت، بسیج، دفاع مقدس و...  در شبکه‌های ملی و استانی به نمایش درآمده  و در این مجموعه ها، به عنوان   نویسنده و تهیه کننده حضور داشته است.

فرمانده سابق مرکز بسیج صداوسیمای گیلان، از ایثارگران دفاع مقدس و همچنین از فعالان برجسته فرهنگی و سیاسی کشور است که در عرصه مطبوعات و رسانه های مجازی نیز حضور داشته و در نشریه راه میرزا بعنوان مدیر مسئول و سردبیر، هدایت جوانان انقلابی را بر عهده دارد.

 

2

میرعبدالعظیمی هم اکنون مدیر گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز گیلان است که در دوران تصدی وی، یکی از جذابترین مسابقه های تلویزیونی، با نام رزم‌آوران و با حضور یگانهای نظامی سراسر کشور و طی سالهای متوالی، از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و برنده چندین جایزه ارزشمند از جشنواره های صداوسیما شد.

سیدهادی میرعبدالعظیمی، تهیه‌کننده ارشد تلویزیون است.

کارگردانی گنج  بی‌پایان برعهده بهرام امانی است که فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۶۹  با نقاشی و عکاسی آغاز کرد و با نویسندگی و کارگردانی در حوزه تئاتر، ادامه داد.

وی در دبیرستان های منطقه دو رشت و خمام بعنوان مربی تئاتر حضور یافت و از سال ۷۵ با کارگردانی بخش هایی از برنامه تلویزیونی همیشه بهار و تهیه و کارگردانی مجموعه نسیم برنایی و برنامه زنده شاخه نزدیک، همکاری خویش را با سیمای مرکز گیلان آغاز کرد.

کارگردانی تلویزیونی در برنامه های زنده شجره طیبه، هفت هنر، مهتاب شبان، با نمایندگان، وارش و تکاپو از دیگر فعالیت های وی در سال‌های اخیر است.

کارگردانی تلویزیونی در برنامه های زنده شجره طیبه، هفت هنر، مهتاب شبان، با نمایندگان، وارش و تکاپو از دیگر فعالیت های وی در سال‌های اخیر است.

 

3

بهرام امانی، تجربه حضور در پایتخت را نیز دارد و در مجموعه برنامه های  نورشامگاهی شبکه تهران و راهی به آسمان شبکه خبر، به عنوان کارگردان و برنامه های میعاد شبانه شبکه یک، داستانی ما بنده ایم شبکه قرآن، مجموعه زنده جمعه، نشاط، ورزش شبکه خبر، نگاه سحر شبکه سحر و تسبیح شبکه جام جم، بعنوان تهیه‌کننده و کارگردان حضور داشته و مدیر تولید و کارگردان هنری خاک آشنا  در معاونت سیمای رسانه ملی بوده است.

وی همچنین در رشته های خلاقیت نمایشی و کارگردانی، تدریس میکند و بعنوان بازیگر نیز در مجموعه تلویزیونی آقای همشهری،  فیلم های داستانی تسمه، سوگند و  سریال افرا، جلوی دوربین رفته است.

بهرام امانی در سال نود و هشت، با مجموعه فیلم های کوتاه چهل برگ که در معاونت فضای مجازی مرکز گیلان تهیه، نویسندگی و کارگردانی کرده بود، موفق به دریافت عنوان بهترین فیلم کوتاه جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما شد.

بینندگان شبکه باران، گنج  بی‌پایان را با اجرا و نویسندگی سید رضا سید دانش مشاهده میکنند، وی بیش از ۲۵ سال سابقه مدیریت درحوزه های فرهنگی و رسانه ای را دارد وگوینده رسمی سازمان صداوسیماست.

این عضو شورای مشورتی صاحبنظران ارتباطات و رسانه کشور در بیش از ۴۷۱ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی به‌عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و گوینده حضورداشته است.

سید دانش در کارنامه خود تدریس در رشته های فن بیان و گویندگی، عضویت در شورای سردبیری پایگاه‌های خبری، شورای فرهنگ و رسانه، مدیریت مرکز فرهنگی فجر، مرکز رسانه‌ای مهر، سرپرستی واحدهای شبکه استانی و عضویت در گروه مطالعاتی نخبگان را دارد.

این فعال فرهنگی و رسانه‌ای از سال ۱۳۷۷ تاکنون؛ مدیر اجرایی، دبیر، مشاور و عضو گروه برپایی ۴۳۲ یادواره شهدا، سمینار، همایش و کنفرانس ملی و استانی نیز بوده است.

تهیه‌کنندگی فیلم مستند «زائر» و «عروج روح‌الله»، کارگردانی مستند «آن سر آسمان‌سای» با محوریت اربعین، نویسندگی ۵۲ عنوان مقاله در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی و نیز نویسندگی و تهیه‌کنندگی ویژه‌برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری، سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، انتخابات، روز جهانی قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن، هفته دفاع مقدس و … از دیگر فعالیت‌های سید دانش است.

برنامه تلویزیونی گنج  بی‌پایان هر شب به طور زنده از ساعت ۲۱:۳۰  و تکرار آن  ساعت ۱۳:۳۰   از شبکه باران پخش می شود.

عوامل برنامه عبارتند از:

تهیه‌کننده: سیدهادی میرعبدالعظیمی

کارگردان: بهرام امانی

مجری و نویسنده: سید رضا سید دانش

دستیاران تهیه : محمد ابراهیم پور، ابراهیم نظر پور

مدیر تولید: امیر حسین نارنجی

منشی صحنه: الهام استادیان

مهندسین فنی: محمد داداشی، محسن شهسواری

تدوین: سید جعفر رحیمی مقدم

صدابردار: عباس علی اکبری

دستیارصدا: مجتبی کاظمی

تصویربرداران: مسعود پژهان، عباس زحمتکش،  امیر نوربخش، مسعود روانمهر

دستیاران تصویر: سلمان شیخ حسینی، داریوش هاتف، نادر صفایی، ابراهیم شیخ حسینی

تکنسین ضبط: رامین مرتضایی، فرزین لطف زرعی، غفار مزرعی، حسین گودرز

حمل و نقل: محمود باقرزاده، شریفی، احمد یوسف زاده، مجید ادهمی

نورپرداز:  مریم خوش بین

تاسیسات: رضا فاضلی

واحد سیار: پیام شعبانی زاده

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز