مسئول جدید پایگاه بسیج سازمان صمت گیلان منصوب شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۲:۱۶
کد خبر: ۱۲۴۱۸۷۹
فرهاد دلق پوش در تکریم و معارفه مسئول پایگاه جدید بسیج سازمان صمت گیلان گفت: حفظ و ترویج ارزش‌ها و فضایل دینی و اعتلای فضای معنوی کشور با تفکر بسیج در همه اقشار بهبود می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرهاد دلق پوش در جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید پایگاه بسیج سازمان صمت گیلان که با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس استان در محل سازمان برگزار شد اظهار داشت: بسیج با حفظ و حراست از ارزش‌های انسانی؛ تضمین سلامت روحی و معنوی جامعه است.

رئیس سازمان صمت استان گیلان با بیان اینکه بسیج مختص به دفاع مقدس نبوده بلکه سرچشمه یک تفکر والای معنوی است ادامه داد: هیچ قدرتی در دنیا به اندازه توان معنوی نیست که می‌تواند انسان را به توانمندی غیرقابل وصفی برساند که این توانمندی در ایدئولوژی نیروی مقاومت بسیج وجود دارد.

وی از بسیج به عنوان تشکیلاتی فراگیر که با هویت آحاد جامعه عجین شده است یاد کرد و گفت: حضور در صحنه‌های مختلف جامعه و حفظ شعائر انقلاب و مردمی بودن این نهاد ارزشمند از ویژگی های شاخص ایثارگری آن میباشد که تبدیل به یک فرهنگ متعالی و اثرگذار در کشور شده است.

دکتر دلق پوش با معرفی و اعطای حکم "محمد آراسته "بعنوان مسئول جدید پایگاه مقاومت بسیج سازمان صمت استان، در این جلسه؛ ترویج فرهنگ بسیجی در عرصه های مختلف تولید و تجارت را از وی خواستار شد و گفت: بهبود بیش از پیش ارزشهای معنوی و فرهنگی در بدنه سازمان و ترویج روحیه ایثارگری در عرصه های مرتبط، با توجه به تجربیات و سوابق مهندس آراسته؛ مورد انتظار است.

 وی در پایان با اهداء لوح و هدیه ای از تلاش‌های مهندس "علی تقی زاده" مسئول قبلی پایگاه مقاومت بسیج سازمان صمت تشکر و قدردانی نمود و گفت: نقش بسیج در همه رخدادهای جامعه در همراهی با مردم به ویژه مستضعفان و رفع مشکلات آنان و بحث اخیر مواجهه با ویروس کرونا؛ بسیار محسوس و قابل تحسین است که امیدواریم این فرهنگ همواره استوار و استمرار یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز