برگزیدگان مهرواره هنر‌های نمایشی«کی‌می‌تونه؟» معرفی‌شدند

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۷:۲۶
کد خبر: ۱۲۴۷۲۷۷
برگزیدگان مهرواره هنر‌های نمایشی«کی‌می‌تونه؟» معرفی‌شدند
آثار برگزیده مهرواره هنری «کی‌می‌تونه؟» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از سوی هیئت‌داوران اعلام‌ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با فراخوان این مهرواره ‌هنری درخرداد سال  1400 ، 86 اثر به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال‌شد و هیئت داوری متشکل از: «صغری‌قامتی‌مقدم»، «مریم پُرمهر» و «احمد‌رضا‌جعفری»، 8 اثر ارسالی را به عنوان آثار برتر و شایسته‌تقدیر معرفی‌کرد.

برهمین اساس و در بخش نمایش عروسکی، اثر «آدم‌کوچولو»، کار مشترک مبینا‌کوشش و مهشید‌خدایاری، «دوری از کرونا» اثر ملیکا یعقوبی‌فر از شهرستان بندرانزلی و «خانم گُلی»، اثر نمایشی رادمان شافعی از شهرستان رضوانشهر، به‌عنوان آثار برتر شناخته‌شد.

گروه داوری هم‌چنین، «قصه شیر و روباه»، اثر هیلیا رحمتی از بندرانزلی و «تماس رادیویی» کاری از ویونا واقفی از شهرستان لاهیجان را به ترتیب در بخش‌های نمایش کاغذی و دابسمش به عنوان آثار برتر انتخاب‌کرد.

نمایش‌های «آزادی»، کاری از غزاله حسن‌پور و «سرو‌بلند سامرا»، اثر مشترک زهرا‌قبادی، مریم صابر و تینا پورلطیفی به ترتیب از لاهیجان و چوکا  نیز عنوان آثار برگزیده بخش نمایش صحنه‌ای را به خود اختصاص‌دادند.

این درحالی‌است که اثر «بیدار‌شدن»، کار‌گروهی«نگاربابایی»، «بیتا فلاحتی»، «بهاررحیمی» و «منیژه واحد» از لاهیجان نیز در همین بخش شایسته‌تقدیر اعلام‌شد.

شایان ذکر است، این مهرواره به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده هنر‌های نمایشی و فضای مجازی  در طرح موضوع‌های تربیتی، آموزشی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نشاط‌بخشی به مخاطبان و همراه‌سازی هرچه‌بیش‌تر خانواده‌ها  انتشاریافت و برگزیدگان این رویداد هنری نیز با اهدای جایزه و لوح‌سپاس تجلیل‌می‌شوند.

 

1

5

7

9

8

6

4

3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز