مهلت ثبت‌نام کارگاه‌های برخط فصل پاییز کانون گیلان تمدید‌ شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۰۸۵۶
مهلت ثبت‌نام کارگاه‌های برخط فصل پاییز کانون گیلان تمدید‌ شد
مهلت ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی برخط فصل پاییز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تا چهارم آبان 1400 تمدید‌ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ به‌منظور فراهم‌سازی زمینه‌همراهی حداکثری علاقه‌مندان، ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی برخط فصل ‌پاییر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان که از17 مهر 1400 کلید‌خورد، تا 4 آبان سال جاری ادامه‌خواهد‌یافت.

این کارگاه‌ها برای علاقه‌مندان گروه‌های سنی«نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) پیش‌بینی‌شده و مدرسان در  ۱۰۲ کارگاه تخصصی دربخش‌های فرهنگی، ادبی، هنری و علمی پذیرای کودکان و نوجوانان خواهند‌بود.

این درحالی است که «قصه‌گویی»، « حال‌خوش‌زندگی»، « نجوم»، «رباتیک»، «شعرسرایی و داستان»، «کاردستی»، «خوش‌نویسی»، «سوادخواندن» و «کاردستی» و... از جمله این کارگاه‌ها به شمارمی‌رود و با توجه به درخواست‌های مربیان و علاقه‌مندی کودکان، کارگاه‌هایی چون: آموزش«ساخت پادکست»، «فلوت و بلز»، «گام‌به‌گام تا اندیشه»، «شاهنامه و گلستان‌خوانی» نیز در این فصل برای مخاطبان پیش‌بینی شده‌است.

برهمین‌اساس، علاقه‌مندان در سراسر کشور تا 4 آبان سال 1400 فرصت‌خواهند داشت با مراجعه به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی gilan.kpf.ir  جهت ثبت‌نام و بهره‌مندی از آموزش‌های مدرسان این کارگاه‌ها اقدام‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز