اعزام ۱۰ مدافع سلامت گیلانی به مشهد مقدس

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۴۲۰۳
اعزام ۱۰ مدافع سلامت گیلانی به مشهد مقدس
مدیرکل اداره اوقاف وامور خیریه گیلان از اعزام 10 نفر از مدافعان سلامت در گیلان به مشهد مقدس در قالب هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حجت الاسلام ستار علیزاده اعلام کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی فعال در عرصه سلامت در قالب دوره سه روزه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان گفت: 10 نفر از مدافعان سلامت گیلان نیز به جهت تلاش شبانه روزی در جبهه مقابله با کرونا از عواید موقوفات پور رجبعلی آستانه اشرفیه، حاج میرزا محمد علی تاجر نقشینه فروش رشت و ناصر قلی خان امجد الدوله صومعه سرا امروز به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی خاطرنشان ساخت: دو نفر از مدافعان سلامت از آستانه اشرفیه و صومعه سرا و هشت نفر دیگر از رشت به زیارت امام رضا(علیه السلام) مشرف می شوند.

علیزاده گفت: باتوجه با زحماتی که مدافعان سلامت، همکاران کادر درمان و اورژانس و همچنین شبکه بهداشت و درمان طی سه سال اخیر متحمل شدند، سازمان اوقاف تصمیم گرفت تقدیر ویژه‌ای از این قشر داشته باشد.

وی با اشاره به تلاش های اوقاف گیلان در مقابله با کرونا اذعان کرد: اوقاف وامور خیریه گیلان به همراه مراکز افق امامزادگان استان با تهیه وتوزیع بسته های کمک معیشتی، توزیع ملزومات بهداشتی، ضد عفونی مراکز تجمع عمومی و تهیه و توزیع ماسک در کنار کادر درمان فعالیت داشته است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان به اجرای طرح نفس و تهیه کپسول اکسیژن برای مراکز درمانی گیلان اشاره و اظهار کرد: این طرح با کمک خیرین و عواید موقوفات همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما