استاندار در نشست با مسئولان ستادهای استانی و شهرستانی آیت‌الله رئیسی در گیلان بیان کرد؛

از هر فرصتی برای خدمت مضاعف به مردم بهره بگیریم / رشد نیروهای جوان در کنار بهره‌گیری از تجربیات افراد باسابقه/ با حذف بروکراسی های زائد، امید به آینده کشور را ارتقاء دهیم

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۲۳:۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۵۶۶۵
از هر فرصتی برای خدمت مضاعف به مردم بهره بگیریم / رشد نیروهای جوان در کنار بهره‌گیری از تجربیات افراد باسابقه/ با حذف بروکراسی های زائد، امید به آینده کشور را ارتقاء دهیم
استاندار گیلان با بیان اینکه از هر فرصتی باید برای خدمت مضاعف به مردم بهره بگیریم، گفت: در کنار بهره‌گیری از تجربیات افراد باسابقه باید بستری فراهم شود تا نیروهای جوان همگام با آنان رشد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی شامگاه (سه‌شنبه) در نشست با مسئولان ستادهای استانی و شهرستانی آیت‌الله رئیسی در گیلان اظهار کرد: جریان انقلابی در چنین شرایطی با حضور در صحنه، مردم را امیدوار کردند و این، بار مسئولیت فعلی را بر من سنگین کرده است. 

وی بر لزوم مدیریت جهادی و انقلابی با مشارکت مردم و استفاده از نیروهای مستعد تأکید و تصریح کرد: باید از نفس خودمان عبور کنیم و برای خدمت به مردم از میز و صندلی دل بکنیم. 
 
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه از همه اقشار خواستم تا تعارفات را برای تبریک گویی کنار بگذارند، گفت: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب ؛ فرصت خدمت کوتاه است و در شرایطی که آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری با جان و دل به صورت شبانه‌روزی و نیز در تعطیلات پایکار هستند، ما نیز باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنیم. 
 
وی با اشاره به اینکه کارهای زیادی طی سالیان اخیر انجام شده اما امور نیمه‌تمام نیز بسیار است و چنین شرایطی حق گیلان نیست، افزود: بسیاری از امور فقط محدود به مسائل مالی نیست بلکه مشکل مدیریتی است و باید پیشرو باشیم و دیگران را با خود همراه کنیم.
 
استاندار گیلان استفاده از نیروهای پاکدست، رشد روحیه انقلابی و ولایی در بدنه مدیریتی و لزوم پرهیز از تخریب یکدیگر را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در کنار بهره‌گیری از تجربیات افراد باسابقه باید بستری فراهم شود تا نیروهای جوان همگام با آنان رشد کنند. 
 
وی بر ضرورت پویایی کارگروه‌های مختلف و ایجاد تحرک در بدنه سازمان‌ها و ادارات تأکید و اضافه کرد: هدفم خدمت تمام قد به مردم است و باید با حذف بروکراسی های زائد، امید مردم را به آینده نظام و کشور ارتقاء ببخشیم و برای خواسته‌های آنان پاسخ داشته باشیم. 
 
دکتر عباسی با بیان اینکه به عنوان یک خدمتگزار آمده‌ام تا با مشارکت جریان انقلابی و اقشار مختلف شاهد رشد شاخص ها باشیم، گفت: از انتقاد سازنده به دور از هرگونه تهمت، توهین و تخریب با افتخار استقبال می‌کنم.
 
وی با یادآوری اینکه به پیشنهاد وزیر کشور و رأی اعتماد هیأت دولت و با امضاء آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری به عنوان استاندار گیلان انتخاب شدم، خاطرنشان کرد: از ظرفیت اختیاراتم که با این بستر، نسبت به ادوار گذشته بیشتر است ؛ برای کمک و خدمت مضاعف به مردم بکار می‌گیرم.
 
نماینده عالی دولت در گیلان به پیش‌داوری برخی افراد و جریانات در شرایط فعلی اشاره و با بیان اینکه با روحیه معلمی همه را به یک چشم می‌بینم، اظهار داشت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب، بیانیه گام دوم و سیاست‌های دولت مردمی، بایستی از همه ظرفیت‌ها با ایجاد وفاق و انسجام استفاده کنیم. 
 
وی تصریح کرد: از تفکر و اندیشه جوانان به ویژه آنان که در مسیر نظام و نقشه راه رهبر معظم انقلاب گام برمی‌دارند، استفاده می‌کنم و دست آنان را به گرمی می‌فشارم.
 
استاندار گیلان افزود: باور دارم که می‌توانیم موانع را از پیش‌روی مردم قدرشناس برداریم و فضای خدمت را فراهم کنیم.
 
در این نشست علاوه بر دکتر دوستار رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان، تعدادی از مسئولان ستادهای استانی و شهرستانی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز