فرماندار رشت در دیدار با شهردار جدید رشت، تاکید کرد؛

رضایتمندی عمومی شهروندان با مدیریت جهادی محقق می شود / بن بستی برای نگاه توسعه ای در شهر رشت نداریم

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۸۰۳۹
رضایتمندی عمومی شهروندان با مدیریت جهادی محقق می شود / بن بستی برای نگاه توسعه ای در شهر رشت نداریم
فتح اللهی در دیدار با شهردار جدید رشت، افزود: رضایت مندی شهروندان با مدیریت جهادی برای برطرف کردن مشکلات و معضلات شهری محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی فتح اللهی فرماندار رشت صبح امروز در دیدار با سید امیر حسین علوی شهردار جدید رشت، خاطر نشان کرد: باید همواره سه موضوع مهم را بعنوان یک خدمتگزار سرلوحه کار خود قرار دهیم و آن ماندگاری در رفتار، گفتار و عمل است و پیروی از آن دلیل ماندگاری ما در ذهن مردم خواهد بود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر اینکه هیچ بن بستی برای نگاه توسعه ای در شهر رشت وجود ندارد، افزود: باید بتوانیم  ظرفیت‌های شهرداری را که تا امروز از آنها به سادگی عبور کردیم شناسایی کنیم و از این پتانسیل برای مدیریت شهر بهره ببریم.

وی افزود: امروز که دشمنان تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام به کار گرفته اند، ضروری است تا بیشتر از همیشه به مردم خدمت کنیم تا اعتماد مردم جلب شود.

فرماندار رشت روزمرگی را آفتی برای شهرداری دانست و گفت: انجام وظایف عمومی شهرداری کار ویژه‌ای نیست و اگر شهردار با همت و مدیریت جهادی کار را انجام دهد که اثرات آن برای عموم ملموس باشد، آنگاه در ذهن مردم همواره با عملکردش ماندگار و رضایتمندی عمومی شهروندان را فراهم خواهد آورد.

نظر شما