امروز رخ داد؛

پیام تبریک استاندار گیلان به مناسبت هفته بسیج

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۴۳۷۷
پیام تبریک استاندار گیلان به مناسبت هفته بسیج
استاندار گیلان در پیامی ضمن تبریک هفته بسیج، پایه‌گذاری این نهاد مردمی را ابتکاری ماندگار از سوی معمار کبیر انقلاب دانست که امروز به شجره ای طیبه و درختی تناور و پرثمر تبدیل گشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ متن پیام دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پایه گذاری بسیج از سوی معمار کبیر انقلاب ابتکاری ماندگار است که امروز به شجره ای طیبه و درختی تناور و پرثمر تبدیل گشته و در سایه‌ی آن، ملت های مظلوم و مستضعف جهان، مقاومت، ایستادگی و پیروزی را تجربه کرده اند.

بی تردید بسیج با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، نسبت به گفتمان سازی، تحول خواهی، تقویت روحیه خود باوری و کار جهادی گام برداشته و براین مبنا می‌تواند همواره ثابت قدم باشد.

روحیه مشارکت همه‌جانبه نهاد مردمی بسیج در امدادرسانی حوادث، طی مدت حدود ۲۰ ماه گذشته نیز در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا به ویژه طرح غربالگری و واکسیناسیون تجلی یافته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بسیجی جبهه مقاومت، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این هفته را به بزرگ پرچم‌دار دفاع مقدس امام خامنه‌ای عزیز، خانواده‌های بزرگ شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار در ادارات، اقشار و نهادهای مختلف تبریک می‌گویم و دوام توفیقاتشان را از خداوند منان مسألت دارم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز