شهردار رشت : از داماش گیلان همچون تیم های دیگر حمایت خواهیم کرد

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۷۰۴۵۴
شهردار رشت : از داماش گیلان همچون تیم های دیگر حمایت خواهیم کرد
شهردار رشت در جلسه ای با مدیران باشگاه داماش گفت: شهرداری همیشه از تیم های رشتی حمایت کرده است باوجود آنکه بعضی ها که تکلیف داشتند ورود نکردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این دیدار که با پیگیری روابط عمومی باشگاه و مساعد مهندس امیرحسین علوی در دفتر کار شهردار رشت برگزار شد مدیران باشگاه داماش با تشریح اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در یک سال گذشته، راهکارهای درآمدزایی برای این باشگاه گیلانی را در قالب پیشنهاد مطرح کردند.

شهردار رشت با اعلام قدردانی خود بابت احیای باشگاه داماش اظهار داشت: رسالت ما برای ورود به مقوله فوتبال از باب رسالت اجتماعی و رضایت عمومی است وگرنه تکلیف قانونی برای شهرداری ها نیست. در سالیان اخیر هم شهرداری همیشه از تیم های رشتی حمایت کرده است باوجود آنکه بعضی ها که تکلیف داشتند ورود نکردند اما شهرداری تنها حامی بوده است.

مهنس علوی داماش را از جمله تیم های ریشه دار در فوتبال کشور و استان دانست و گفت: داماش در شهر رشت هواداران خاص خودش را دارد و ما هم در این سال ها همیشه به داماش و سپیدرود به عنوان دو تیم رشتی ریشه دار نگاه کردیم و قطعا در آینده هم با رویکردی که شهرداری و شورای شهر به مقوله فوتبال دارد حمایتی خواهد بود.

وی با اشاره به نحوه حمایت از داماش گفت: پیشنهاد من این است باشگاه درخواست خود را در قالب یک نامه به صورت مکتوب ارائه کند تا بعد از مشورت با دوستان مان در شورای شهر بررسی کنیم چه کمک هایی می توانیم به داماش انجام دهیم، طبیعتا برای حمایت از این تیم به هر میزان که در توان شهرداری و شورا باشد کوتاهی نخواهیم کرد.

شهردار رشت در پایان خاطرنشان شد: این کمک ها را برای دیگر تیم ها انجام داده ایم و طبیعتا برای داماش هم به همان نسبت حمایت خواهیم کرد.

علوی نصیری

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز