عباسی: هم‌اندیشی و ارتباط بین مسئولان و دانشجویان برقرار شود

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۷۱۵۰۶
عباسی: هم‌اندیشی و ارتباط بین مسئولان و دانشجویان برقرار شود
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم فراهم‌سازی زمینه بروز استعدادهای جوانان، برقراری هم‌اندیشی و ارتباط بین مسئولان و دانشجویان را در مسیر خدمت بهتر و تعالی میهن اسلامی و گیلان عزیز، موثر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز (چهارشنبه) پس از بازدید از یک خوابگاه دانشجویی؛ درجمع دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت، با تبریک روز دانشجو و پرستار، با اشاره به خاستگاه معلمی و دانشگاهی خود، اظهار داشت: روز دانشجو فرصت مغتنمی برای توجه به دانشجویان و شنیدن خواسته‌های آنهاست و باید دغدغه‌های دانشجویان و دانشگاهیان از سوی مسئولان بررسی شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکیدات مقام معظم رهبری بر حضور مدیران و مسئولان در جمع های دانشجویی و نخبگان افزود: دانشگاه ها ، کانون های نخبه پروری هستند و لازمست با بهره گیری از این ظرفیت ها، برای خدمت به کشور و استان، گام های اصولی برداشته شود.

استاندار گیلان به مجاهدت‌های مدافعان سلامت در طول دوران بحران کووید 19 اشاره و اضافه کرد: از نزدیک زحمات مدافعان سلامت به‌ویژه پرستاران و دانشجویان را در کرونا شاهد بوده‌ام و نقش آنان در مدیریت این بحران همچون دوران دفاع مقدس در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های استان در کنترل همه گیری کرونا گفت: گیلان اکنون بالاترین پوشش واکسیناسیون در کشور را دارد و شتاب واکسیناسیون در استان به‌گونه‌ای‌ست که ما اکنون به دنبال افراد برای تزریق واکسن هستیم.

دکتر عباسی شیوع سویه جدید ویروس کرونا و رسیدن آن به کشورهای همسایه ما را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های اولیه افرادی که از تزریق واکسن امتناع کرده و در برابر آن مقاومت می‌کنند، بیشتر به سویه جدید این ویروس، مبتلا و بیمار می‌شوند.

استاندار گیلان انتخاب رشته پرستاری از سوی دانشجویان را در نوع خود فداکاری دانست و افزود: در تعریف این رشته فداکارانه همین بس که وقتی همه خواب هستند؛ پرستار در بالین بیمار حاضر می‌شود و از او مراقبت می‌کند و این امر، بسیار حائز اهمیت است.

در این جلسه علاوه بر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و معاون دانشجویی این دانشگاه که به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه خود پرداختند؛ یکی از دانشجویان هم به نمایندگی از سایران، دغدغه های خود  را بیان داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز