نخسین همایش " گفتگوی فناورانه" TechTalk در گیلان

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۹۴۴۷
نخسین همایش  گفتگوی فناورانه TechTalk در گیلان
نخستین رویداد گفتگو محور فناورانه کشور TechTalk در رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ روهام قلیچی از برگزاری همایش بزرگ" گفتگوی فناورانه" در گیلان خبر داد و گفت: با حضور مدیران استارتاپ های فناور و صاحب نام ملی در جمع مدیران و فعالان عرصه تولید و تجارت در استان گیلان در تاریخ 10 دی ماه برگزار خواهد شد.

  مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف با اشاره به فعالیت گسترده  این گروه در مرکز مشاوره کارآفرینی ، شتابدهنده دانش‌بنیان، فضای کاری مشترک و کافه کارآفرینی و استقرار آنها به صورت یکجا ، اظهار داشت: این اولین اکوسیستم کارآفرینی استان است که به بیش از ۲۰۰۰ نفر از جوانان مستعد شهر رشت خدمات کارآفرینی ارائه می نماید و در قالب نخستین رویداد گفت‌وگو محور فناورانه کشور در رشت با حضور بنیانگذاران و مدیران مطرح فضای  ذهنی جوانان را برای ایجاد استارتاپ آماده و پویا می سازد.

وی ادامه داد: گروه دانش بنیان کاشف تنها کارگزار ارزیابی صلاحیت و همچنین مرکز توانمندسازی شرکت های دانش بنیان گیلان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که در سال جاری توانست حمایت از ۲۰ تیم جدید استارتاپی را در دستور کار شتابدهی خود قرار دهد.

دکتر قلیچی با بیان اینکه این نوع رویدادها که با هدف انتقال تجربه و بهبود توان مدیران و علاقمندان اجرا می شود، تاکید کرد: قصد و نیت این گروه دانش بنیان، تحول در راه اندازی استارتاپ و هموارسازی مسیرهای کسب و کار نوین با تاکتیک فناورانه در استان است و نیاز روز جامعه این را مطالبه می کند .

مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف با تاکید بر اینکه علاقمند به ایجاد چشم انداز نوین در حوزه اشتغال هستیم تصریح کرد: این رویدادها می‌تواند در حوزه فناوری در جوانان استان ایجاد امید و انگیزه نموده و تاثیر به سزایی در آینده اقتصاد دیجیتال کشور ایفا نماید.

گفتنی است این رویداد TechTalkدر  پایان همین هفته (جمعه) در شهر رشت با حضور مدیران ارشد استارتاپ های شناخته شده ملی و کارآفرینان  دیجیتال با هدف انفجار فناوری در حوزه کسب و کارهای نوین برگزار می شود لذا علاقمندان به حضور در این رخداد و کسب ایده از صاحبان برند می توانند به سایت www.kbtg.org مراجعه نمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز