تجلیل از قهرمان گیلانی کاراته آسیا در رشت

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۶:۳۶:۰۱
کد خبر: ۱۲۸۰۱۴۳
تجلیل از قهرمان گیلانی کاراته آسیا در رشت
در مراسمی که امروز در رشت برگزار شد از محسن صفر نژاد که در مسابقات کاراته قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا مدال طلا گرفت تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، مراسم استقبال رسمی از ورزشکاران و مربی گیلانی کاروان عزم و ایمان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا صبح روز چهارشنبه ۸ دی در محوطه مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار گردید، این مراسم که با حضور ریاست و ارکان هیات کاراته استان گیلان ، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و جمعی از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ، برخی از روسای هیات های شهرستانی ، جمعی از روسای کمیته های تخصصی هیات کاراته استان گیلان ، پیشکسوتان و علاقه مندان ، ورزشکاران رشته کاراته در محوطه مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار شد.

مزدا صوفی رییس هیات کاراته گیلان در مراسم استقبال از ” محسن صفرنژاد ” قهرمان طلایی کاراته آسیا و نفرات حاضر در کاروان عزم و ایمان که در محوطه مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار شد اظهار داشت : عدم حضور هنگامه بی غم کاراته کای مستعد گیلانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا از ارزش های این ورزشکار نمی کاهد.

صوفی در خصوص مسابقات قهرمانی کاراته آسیا گفت : نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان و پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا رده های سنی پایه در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار شد و استان گیلان نمایندگانی در این رقابت ها داشت.

صوفی درباره حضور ورزشکاران هیات کاراته استان گیلان در این دوره از رقابت ها اظهار کرد: در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم بزرگسالان در بخش بانوان سارا بهمنیار بانوی المپیکی و قهرمان جهان ، در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم و در رده سنی امید پسران نیز آقای محسن صفر نژاد را بعنوان نمایندگان هیات کاراته استان گیلان حضور داشتند و در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم رده سنی امید دختران نیز خانم هنگامه بی غم به عنوان نفر برتر برای حضور در این مسابقات برگزیده شده بود ، ولی متاسفانه با توجه به مشکلات پیش آمده توسط سفارت قزاقستان ، روادید ایشان صادر نشد و موفق بحضور در این مسابقات نشدند.

وی اضافه کرد : هنگامه بی غم یکی از کاراته کاهای مستعد و جوان و با اخلاق کاراته استان گیلان ، کشور و دارای رنگینگ یک در سطح کشور است که هنوز در ابتدای راه قرار دارد و ان شاالله با حضور در مسابقات آتی بین المللی شاهد قهرمانی و مدال آوری وی خواهیم بود.

صوفی در رابطه با حضور مربیان گیلانی در این مسابقات گفت : حضور مربیان گیلانی در این مسابقات نیز مایه افتخار و مباهات کاراته استان گیلان میباشد ،ما در تیم ملی کومیته بزرگسالان در بخش آقایان ، آقای حامد زیکساری را بعنوان مربی این تیم در این دوره از مسابقات ، سرکار خانم ستاره موسوی نیز بعنوان سرمربی تیم ملی امید دختران ایران در مسابقات حضور داشتند .

✔وی افزود : همانگونه که از گذشته در بحث بهره گیری از دانش فنی مربیان استان در تیم ملی استان گیلان سرآمد بوده هم اکنون نیز این روند ادامه دارد و دلیل آن نیز توانمندی فنی مربیان کاراته استان گیلان میباشد با توجه به اینکه در بحث کمیت و آمار جمعیتی از استانهای پرجمعیت در کاراته نیستیم ولی در بحث کیفیت از استانهای برتر در حوزه قهرمانی هستیم، که دارا بودن بیش از ۵۰ قهرمان در مسابقات رسمی و مورد تایید فدراسیون جهانی و آسیایی کاراته موید این ادعا میباشد.

✔رئیس هیات کاراته استان گیلان ادامه داد : در حوزه داوری نیز ، پس اعلام فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران بمنظور معرفی داوران برجسته استان گیلان جهت اخذ اولین درجه یا ارتقاء داوری در آسیا ، بر اساس حضور فعال برخی از داوران اقدام بمعرفی این عزیزان جهت حضور در کلینیک داوری آسیا کردیم و متاسفانه روادید این داوران از طرف کشور قزاقستان به دلیل آماده نبودن مکاتبات پروتکل های بهداشتی لازم صادر نشد و هیات کاراته گیلان تمامی تلاش و سعی خود را در این زمینه انجام داده است و امیدواریم که در اولین دوره ارتقاء داوری بین المللی که معمولا در حاشیه مسابقات آسیایی برگزار می شود نمایندگانی از داوران گیلانی داشته باشیم.

صوفی در زمینه نتایج این مسابقات خاطر نشان کرد: از استان گیلان آقای محسن صفر نژاد در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم با نمایش پرقدرت و موفق با غلبه به تمامی حریفان خود موفق دریافت مدال طلا شد و بر اساس کوشش و پشتکار همه عزیزان در تیم ملی کاراته موفق شدیم در مجموع مسابقات به مقام قهرمان این دست یافت.

وی در زمینه برنامه های پیش رو هیات کاراته استان گیلان تصریح کرد : مسابقات انتخابی رده های پایه استان گیلان برگزار گردید و هم اکنون اردوهای تمرینی رده های مختلف پایه نیز در حال برگزاری است و امیدواریم که این عزیزان در مسابقات قهرمانی کاراته رده های پایه آسیا که مقرر است در کشور ازبکستان برگزار شود نمایندگان شایسته ای از گیلان داشته باشیم ، ضمنا در دهه آخر دی ماه سال جاری مسابقات قهرمانی استان گیلان انتخابی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور در گروه بانوان و آقایان برگزار میشود.

صوفی در پایان گفت : هیات کاراته گیلان یکی از هیات های ورزشی فعال در استان است و جا دارد که از حمایت های ارزشمند مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان گیلان معاونین و مدیران اداره کل ورزش و جوانان تشکر و قدردانی نمایم .

در ادامه این مراسم فاضل بازیار معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مزدا صوفی ریاست هیات کاراته گیلان اظهار امیدواری کرد که قهرمانان کاراته گیلان بتوانند در میادین بین المللی همچنان برای کشورمان افتخار آفرین باشند.

سپس سرهنگ پاسدار نعمتی معاونت سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان با تبریک کسب عنوان قهرمانی هیات کاراته را یکی از هیات های فعال و دارای برنامه مدون در امور فرهنگی و ورزشی دانست.

گفتنی است در این مراسم ، محمد محزون رئیس گروه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ، معاونت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس استان گیلان ، ارکان هیات کاراته گیلان ، روسای هیات های شهرستانی و کمیته های هیات کاراته استان ، جمعی از مربیان و داوران و ورزشکاران حضور داشتند.

لازم به ذکر است در این مراسم با اهدای دسته گل به این قهرمانان از این عزیزان استقبال بعمل آمد.

گفتنی است در این مراسم ، محمد محزون رئیس گروه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ، معاونت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس استان گیلان ، ارکان هیات کاراته گیلان ، روسای هیات های شهرستانی و کمیته های هیات کاراته استان ، جمعی از مربیان و داوران و ورزشکاران حضور داشتند.

انتهای پیام

index7

index4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز