استاندار گیلان : چاره‌اندیشی برای ساماندهی زباله و رفع ترافیک، خواسته بحق رشتوندان است

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۱۶۸۲
استاندار گیلان : چاره‌اندیشی برای ساماندهی زباله و رفع ترافیک، خواسته بحق رشتوندان است
استاندار گیلان مردم شهر رشت را شایسته دریافت بهترین خدمات عنوان کرد و با تأکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها برای تسهیل امور شهروندان گفت: چاره‌اندیشی برای ساماندهی زباله و رفع ترافیک، خواسته بحق رشتوندان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  اسدالله عباسی در دیدار رئیس و شماری از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و نیز دوازدهم دی ماه روز رشت اظهار داشت: اگر بخواهم راجع به این کلانشهر، شورای مشورتی داشته باشم؛ نمایندگان مردم در شورا، بهترین افراد هستند.

وی با اشاره به دیدار استانداران و نمایندگان استان های شمالی در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهوری،  ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود و معضل زباله سراوان را از موضوعاتی عنوان کرد که در این دیدار، بیان داشته است.

وی ادامه داد: آیت الله دکتر رئیسی نیز تأکید داشتند که برای مسئله پسماند، باید راه حل اساسی اندیشیده شود.

استاندار گیلان سوء مدیریت و ضعف سیستمی اداره استان در گذشته را یادآور شد و گفت: نگاه من به کلانشهر رشت، وسیع و عمیق است و تأکید دارم که باید با برنامه،  کارها سامان یابد.

وی ساماندهی ترافیک شهر رشت را بعد از معضل پسماند، خواسته بحق شهروندان از نمایندگان خود در شورا و دیگر مسئولان ذکر و بر اهتمام همگان برای رسیدگی به این خواسته مردم تأکید کرد.

دکتر عباسی افزایش ضریب رشد و توسعه را موضوعی مهم خواند و ادامه داد: بایستی حرکت به سمت اهداف را به‌تدریج شتاب ببخشیم.

وی هماهنگی دستگاه ها برای تسهیل امور شهروندان را مورد تأکید قرار داد و افزود: رشت، باید در سطح استان الگوی شایسته شهرسازی بوده و بلندمرتبه سازی در این کلانشهر، متناسب با الگوهای اندیشیده شده باشد.

محله محوری، اثرگذاری فعالیت های فرهنگی، ساماندهی بافت های فرسوده شهری در قالب طرح بازآفرینی و ارائه تسهیلات و ساماندهی بازارچه های محلی از دیگر موارد مورد تأکید استاندار گیلان بود.

دکتر عباسی تصریح کرد: برای رفع مشکلات مذکور، علاوه بر پشتیبانی های استانی، از ظرفیت های ملی نیز استفاده می شود.

ساماندهی بافت‌های فرسوده و ساخت و ساز در اراضی نسقی، ترافیک شهری، مدیریت پسماند و موضوعات فرهنگی، از جمله مواردی بود که در ابتدای این دیدار توسط اعضای شورای اسلامی رشت بیان شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز