استاندار گیلان: عملکرد دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌ها، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۶:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۴۳۰۳
استاندار گیلان: عملکرد دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌ها، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد
استاندار گیلان با انتقاد از کم کاری برخی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی، به مسئولان مربوطه تأکید کرد که نظارت‌های لازم را انجام دهند و نتیجه ارزیابی عملکرد پیمانکاران را گزارش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی پس از بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی شهرستان‌های لاهیجان و رودسر در جمع خبرنگاران، از اطلاع رسانی انجام شده به وزارتخانه‌های متولی اجرای این پروژه‌ها درخصوص مطالبات و کم کاری‌های پیمانکاران خبر داد.

وی افزود: از مسئولان استان نیز خواسته‌ام نظارت‌های لازم را انجام دهند و در همین راستا جلسه‌ای در استانداری گیلان، برگزار و نتیجه ارزیابی عملکرد پیمانکاران گزارش شود.
 
استاندار گیلان شتاب در اجرا و تکمیل این پروژه‌ها را مورد تأکید قرار داد.
 
وی همچنین به تولیدات کشاورزی در شهرستان‌های لاهیجان و رودسر اشاره و اضافه کرد: با توجه به پایان برداشت کیوی از باغات شهرستان رودسر ، این محصول به سردخانه‌ها منتقل شده است.
 
وی به آغاز برداشت مرکبات و بالا بودن میزان عرضه بیشتر از تقاضا در بازار و کاهش قیمت آن اشاره و خاطرنشان کرد: کشاورزان از این وضعیت راضی نیستند در همین راستا دستورات لازم به سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان داده شد و نامه‌ای هم به وزارتخانه های کشاورزی و صمت ارسال می‌شود تا در صادرات محصول مازاد بر تولید و نیز خرید محصولات مورد نیاز مردم در شب عید اقدامات لازم را انجام دهند.
 
دکتر عباسی تأکید کرد: انتظار داریم در زمینه خرید محصولات شب عید از هم اکنون تعیین تکلیف شود تا قیمت‌ها متعادل گردد و تولید کننده با توجه به هزینه‌های تولید، راضی باشد.
 
وی همچنین گفت: لازمست ارزش ایجاد شده در مسیر تولید تا مصرف ، مشخص تا حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان در دستور کار قرار گیرد و با توجه به فعالیت کارخانه کنستانتره در رودسر و وجود مزیت نسبی ، هم تولید کننده و هم مصرف کننده رضایت داشته باشند.
 
استاندار گیلان در جریان سفر به لاهیجان و رودسر، از پروژه های در دست ساخت تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان و پل رو گذر کلاچای رودسر بازدید کرد.
 
دکتر عباسی همچنین پس از بازدید از  باغات پرتقال در منطقه رحیم آباد و نیز زیارت بقعه آقا سید عبدالله بندبن، از یک واحد تولید و بسته بندی کنسانتره مرکبات و پوره میوه‌جات در کلاچای بازدید کرد.
 
دیدار با خانواده شهیدان حسن عشوری از شهدای مدافع امنیت، شهید تازه تفحص شده رضا صادق‌محبوب و نیز نرجس خانعلی زاده از شهدای والامقام مدافع سلامت در رودسر از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گیلان به این شهرستان بود.
 
انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز