رضا زمانی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منصوب شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۵:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۴۶۱۱
رضا زمانی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منصوب شد
طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست رضا زمانی به‌عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حکمی رضا زمانی را به سمت سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان منصوب کرد.

مهران برادران نصیری مشاور محترم رئیس و سرپرست دفتر ریاست و اموراستان های سازمان حفاظت محیط زیست کشور، با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان حکم انتصاب رضا زمانی را تقدیم وی کرد و بیان کرد: تغییر رویکرد و تحول در مدیریت گریز ناپذیر است و این امر به پویایی و فعال تر شدن مجموعه‌ها کمک می‌کند. تغییر و تحول ذاتاً سازنده و خلاق است و سبب رشد و تکامل در نهادها و سازمان‌ها می‌شود.

مشاور محترم رئیس و سرپرست دفتر ریاست و اموراستان های سازمان بیان کرد : سازمان حفاظت محیط زیست  در حوزه حفظ و صیانت از انفال الهی ، شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است که امیدواریم  با رویکرد جدید در سازمان بتوانیم در حوزه تجهیز پاسگاهها ، وسایل نقلیه ، سوخت ، بودجه  و مسایل مالی و حقوق ،عدالت را برقرار نماییم .

برادران نصیری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : در دولت مردمی و انقلابی ، اراده براین است که مشکلات همکاران خصوصا محیط بانان را که در مواجه رودررو با متعرضین به محیط زیست هستند ، کاهش دهیم .وی اذعان داشت در مسیر تعالی و پیشرفت و امیدآفرینی در مردم می بایست از نظرات همه دلسوزان ، صاحب نظران ، متخصصان و سازمان های مردم نهاد در قالب کمیته های فنی استفاده شود و راهکارهای لازم نیز ارایه گردد .

مشاور رئیس و سرپرست دفتر ریاست و اموراستان های سازمان بیان کرد: با کمک دولت مردمی و انقلابی  ، مجلس و سازمان برنامه بودجه ، بتدریج بخش های زیادی از موانع برطرف خواهد شد و در این مسیر می بایست همگی در مقابل شرایط سخت و دشوار اقتصادی محکم و استوار باشید .

در پایان مهران برادران نصیری ضمن قدردانی از زحمات دکتر ساسان کفایی مدیر کل سابق اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ، حکم علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست را قرائت و تقدیم رضا زمانی نمود.

در حکم علی سلاجقه خطاب به سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اینچنین آمده است:

با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان" منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری" "روحیه انقلابی" "مردم داری" "پاکدستی و فساد ستیزی" "قانون مداری" "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رضا زمانی دانشجوی دکترای تنوع زیستی و مدرس دانشگاه است و  پیش از این به عنوان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های شفت ، فومن و آستانه اشرفیه  مشغول فعالیت بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز