مدیر کل ورزش و جوانان گیلان :

فدراسیون فوتبال از واگذاری ورزشگاهها به بخش خصوصی خودداری کند

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۷:۱۷
کد خبر: ۱۲۸۵۲۳۱
فدراسیون فوتبال از واگذاری ورزشگاهها به بخش خصوصی خودداری کند
مریم بخشی در حاشیه مجمع عادی سالیانه و انتخاب هیات رئیسه هیات فوتبال گیلان ، گفت : برای اینکه ورزشگاههای ما به شکل اصولی نگهداری و مدیریت شود فدراسیون فوتبال تلاش کند تا این اماکن ورزشی با خارج شدن از مزایده به هیات های فوتبال واگذار شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در مجمع عادی سالیانه و انتخاب هیات رئیسه هیات فوتبال گیلان ، واگذاری ورزشگاههای فوتبال را به بخش خصوصی ناموفق ارزیابی کرد و گفت : فدراسیون فوتبال باید با رایزنی های مختلف و جلب موافقت وزارت ورزش ، سازوکاری را  فراهم کند تا برای جلوگیری از آسیب جدی به زمین های ورزشی این  اماکن را با خارج کردن از مزایده به هیات های فوتبال واگذار کند .

وی طیف گسترده علاقه مندان به فوتبال را یک موهبت برای پیشگیری  از آسیب های اجتماعی برشمرد و خاطر نشان کرد : برای پاسخ گویی به این حجم از علاقه ی مردم و بویژه جوانان  به فوتبال باید علاوه بر منابع مالی بسیار خوب، زمین های ورزشی نیز از شرایط مطلوبی برخورار باشند.

وی سپس از تلاش های گسترده ای گفت که در سال های گذشته برای حل مشکلات زمین های ورزشی استان انجام داده و در همین ارتباط از رییس فدراسیون درخواست کرد که با هماهنگی وزارت ورزش  اعتبارات استان را افزایش دهند .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز