استاندار گیلان : باید فاصله بین مردم و مسئولان کاهش یابد / موفقیت‌های دولت، به شایستگی اطلاع‌رسانی شود

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۸۵۰۹
استاندار گیلان : باید فاصله بین مردم و مسئولان کاهش یابد / موفقیت‌های دولت، به شایستگی اطلاع‌رسانی شود
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و نیز اهتمام همه مدیران برای تقویت اعتماد عمومی و امیدبخشی در جامعه ، گفت: موفقیت‌های دولت به شایستگی اطلاع‌رسانی و بسترهای لازم برای مشارکت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی پیش‌ازظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و با حضور اعضای این شورا برگزار شد؛ با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی با اراده مردم به عنوان بهترین فرصت برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان اظهار داشت: با توجه به فاصله ایجاد شده بین مردم و مسئولان طی سال های گذشته و از سوی دیگر تلاش معاندان نظام و انقلاب برای کاهش اعتماد عمومی، مدیران باید همراه مردم باشند به گونه ای که آحاد جامعه هیچ شکافی بین خود و آنان احساس نکنند.

وی ادامه داد: دشمنان با ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و نیز فراهم سازی فضای ناامیدی و یأس، به دنبال سوء استفاده و پیش بردن اهداف شوم خود هستند و در چنین فضایی باید با نقش آفرینی مهندسی فرهنگی این تهدید به فرصت تبدیل شود.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت انسجام و اتحاد رسانه‌ای برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تقویت امید در جامعه تصریح کرد: با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب و ترسیم نقشه راه از سوی ایشان؛ متأسفانه در سال‌های گذشته به بیراهه رفته ایم و شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در راستای انسجام ملی و استفاده شایسته از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها گام بردارد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی و تقویت مساجد ادامه داد: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه اهتمام ورزند.

دکتر عباسی به امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا و نیز انجام موفقیت آمیز واکسیناسیون عمومی اشاره و تصریح کرد: ذخیره‌سازی مناسب کالاهای اساسی، ایجاد ثبات در نرخ تورم و تسهیل شرایط صادرات کالاهای تولیدی به خارج از کشور ازجمله اقدامات مهم دولت سیزدهم بوده و دولت در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

وی به انسجام و هماهنگی قوای سه گانه در رفع مشکلات کشور نیز اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در خصوص خنثی کردن و رفع تحریم‌ها تا کنون عملکرد موفقیت آمیزی داشته و سفر رئیس جمهوری به روسیه و همچنین حضور در اجلاس شانگهای به عنوان اقدامات با اهمیت در این راستاست که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم فراهم‌سازی بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی با هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم ، اعتماد سازی و تقویت روحیه امید از طریق رفع دغدغه‌های فرهنگی اقدام شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز