در جلسه مدیران باشگاه داماش و فرماندار رشت مطرح شد؛

واکاوی موانع قانونی جهت تحقق پیشنهاد درآمدزایی باشگاه داماش برای حمایت از دو تیم رشتی

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۰۱۵۱۰
واکاوی موانع قانونی جهت تحقق پیشنهاد درآمدزایی باشگاه داماش برای حمایت از دو تیم رشتی
داماش از تیم‌های پرطرفدار فوتبال رشت محسوب می‌شود که اکثر افتخارات فوتبالی رشتی‌ها در سطح نخست فوتبال کشور را رقم زده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این جلسه که با حضور مالک، سرپرست، مدیرمالی و مدیر روابط عمومی باشگاه داماش در دفتر فرماندار رشت برگزار شد، در ابتدا مازیار اصغرزاده مدیر روابط عمومی باشگاه افتخارات پیشین، اقدامات صورت گرفته و شرایط کنونی باشگاه داماش گیلان را تشریح کرد.

در ادامه داریوش نصیری مالک باشگاه داماش با بیان علاقه و رغبتش برای حضور در فوتبال و حمایت از جوانان این شهر بیان داشت: روزی که به فوتبال ورود کردم این آگاهی را داشتم که فوتبال در ایران هیچ‌گونه ورودی ندارد و تا به امروز هم بالغ بر پنج میلیارد از منابع شخصی تامین شد که در این فضای اقتصادی کشور این مبلغ را در حوزه دیگری هزینه می‌کردم سرمایه‌ام حداقل چند برابر می‌شد اما با این حال پشیمان نیستم و در ادامه مسیر تیمداری محکم و استوار ایستاده‌ام.

344

نصیری ادامه داد: اگر روی گنج هم نشسته باشم روزی این گنج تمام می‌شود ، قاعدتا هدفم این است با کمک متولیان امر بتوانیم با پتانسیلی که مجموعه باشگاه دارد بخشی از هزینه‌های جاری باشگاه را از طریق اسپانسرینگ و اقدامات زیربنایی نظیر احداث بیلبورد یا کمپ تمرینی در آینده تامین کنیم و در نهایت تمام اقدامات صورت کرفته هم برای همین شهر و این باشکاه پرطرفدار باقی خواهد ماند.

دکتر حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار شهرستان رشت با استقبال از راهکارهای پیشنهادی باشگاه جهت درآمدزایی پایدار، اظهار داشت: علاوه بر قدیمی بودن سپیدرود رشت که هواداران پرشماری دارد، داماش هم از تیم‌های پرطرفدار فوتبال رشت محسوب می‌شود که اکثر خاطرات خوش و افتخارات فوتبالی رشتی‌ها در سطح نخست فوتبال کشور را رقم زده است و ملی‌پوشان متعددی را از این تیم که در گذشته با اسامی استقلال رشت و پگاه در مسابقات شرکت کرد، تحویل فوتبال ملی داده است.

فرماندار رشت ادامه داد: وظیفه ما مسئولین حمایت از تیم‌های پرطرفدار رشت است که موجب نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود و باید تمام متولیان بطور مساوات به دو تیم محبوب رشتی نگاه کنیم.

43322

امام‌پناهی گفت: راهکار درآمدزایی تیم‌های رشتی از بیلبوردهای شهری در جلسات اخیر فرمانداری با متولیان ورزشی و شهرداری رشت  طی صورتجلسه‌ای ثبت شد و از تمام توان فرمانداری جهت رفع موانع قانونی موجود در این طرح حمایتی از دو تیم داماش و سپیدرود استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز