تیمور پورحیدری : نظارت اثربخش بر صنوف و معادن شهرستان آستارا در دستور کار است

۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۳۱۸۷۵۸
تیمور پورحیدری : نظارت اثربخش بر صنوف و معادن شهرستان آستارا در دستور کار است
مدیر کل صمت گیلان در دیدار با غلامرضا مرحبا، نماینده مردم شریف شهرستان آستارا عنوان کرد: بندرآستارا یک ظرفیت مهم اقتصادی است، لذا نظارت اثربخش بر صنوف با هدف تقویت بازار ساحلی و فعالیت معادن در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ تیمور پورحیدری از برنامه ها و روند ساماندهی بازار، معادن و رسیدگی به مشکلات صنایع سخن گفت و عنوان کرد: هرچند به واسطه قانون انتزاع بسیاری از امور تنظیم و تامین بازار محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی و غذایی به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است ولی ما همچنان دوشادوش آنها در میدان نظارت هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به برگزاری طرح های نظارتی میدانی گسترده این اداره کل در ایام نوروز اشاره کردو اظهار داشت: با توجه به گردشگرپذیری شهر بندری آستارا؛ دسترسی ، فراوانی و نظارت بر اقلام پرمصرف در این ایام در اولویت بود.

همچنین در این دیدار؛ نماینده مردم شریف شهرستان آستارا با بیان اینکه ۵۰ درصد اقتصاد و اشتغال شهرستان آستارا بر پایه بازار می باشد، عنوان کرد: تقویت بازار ساحلی و نحوه نظارت بر آن با توجه به بندری بودن شهرستان آستارا بسیار حائز اهمیت است.

غلامرضا مرحبا، اظهار داشت: نظارت مستمر، تعامل و هماهنگی دستگاههای نظارتی بر سطح بازار را در جهت حفظ قدرت خرید شهروندان اثربخش خواهد بود.

وی همچنین افزود: فعال سازی و رسیدگی به وضعیت معادن آستارا در راستای کاهش هزینه های ساخت و ساز و عمران و آبادانی شهرستان آستارا  مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز