راه اندازی کامل صنایع پوشش عزم جدی متولیان این شرکت را می طلبد

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۱۱۰۳
راه اندازی کامل صنایع پوشش عزم جدی متولیان این شرکت را می طلبد
مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از شرکتهای راد کابل شمال و صنایع پوشش گفت: راه اندازی کامل صنایع پوشش عزم جدی متولیان این شرکت را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر پورحیدری  مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از شرکتهای راد کابل شمال و صنایع پوشش اظهار کرد: همه باید در راه اندازی واحدهای تولیدی غیرفعال تلاش کنیم و بانکها نیز باید به تولیدکنندگان اعتماد کنند.

وی گفت: شرکت هایی مانند رادکابل شمال یک شرکت منحصر به فرد در خاورمیانه می‌باشند که می تواند جایگزینی مناسب برای کابل های مس باشد  و برای راه‌اندازی آن در تلاش هستیم تا مشکلات پیش آمده را با بانک مربوطه حل و فصل نماییم.

45555

 پورحیدری افزود: خط تولید جدید راد کابل شمال قابلیت تولید کابل های با کیفیت در اندازه های ۹، ۱۲ و ۱۵ میلیمتری برای ولتاژهای ۲۰ کیلو ولت تا ۷۶۰ کیلو ولتی با تکنولوژی روز دنیا را دارد و با راه اندازی آن حداقل ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی همچنین ضمن بازدید از مراحل پیشرفت ساخت فاز اول شرکت صنایع پوشش گفت: بخشی از این فاز در یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و تا سه ماه آینده کل این فاز وارد مدار تولید خواهد شد و راه اندازی کامل صنایع پوشش عزم جدی متولیان این شرکت را می طلبد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز