مدیرکل صمت گیلان : سپاه ؛ پناه و رفیق بی ادعای روزهای سخت مردم است

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۱۵۸۲
مدیرکل صمت گیلان : سپاه ؛ پناه و رفیق بی ادعای روزهای سخت مردم است
مدیرکل صمت گیلان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادرکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  «تیمور پورحیدری» مدیرکل صمت گیلان با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاشهای این نهاد مقدس تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام متن شرح ذیل می باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت؛ یادآور سالروز دستور تاریخی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمت (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در راستای صیانت از دستاورد ها، آرمان ها و ارزش های مقدس این انقلاب از دل مردم متدین جامعه متجلی شد.

 سپاه؛ همواره به عنوان سنگربان مستحکم انقلاب پناهگاه محرومین و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور بوده و انشاء ا... تا ظهور حضرت قائم (عج) ادامه خواهد یافت.

 نیروی سپاه؛ دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، پس از پیروزی در دفاع مقدس؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت به غیر از دفاع از کیان ملت و این آب و خاک در میدان نبرد؛ در سایر عرصه هایی که نیازمند قدرت و همت جهادی بود با تکیه بر ایمان و تعهد بر میثاق خود، وارد عرصه آبادانی همیاری و خدمت رسانی به محرومین شد.

سپاه ؛ پناه و رفیق بی ادعای روزهای سخت مردم است؛ همسنگران حاج قاسم سلیمانی به تاسی از سردار دلها ؛ علاوه بر ناکام سازی و خنثی نمودن توطئه های دشمنان نظام در برهه های مختلف تاریخی؛ بر صراط مهرورزی و خدمت صادقانه در روزهای سخت جنگ بیولوژیک پا به پای کادر درمان به یاری مردم مظلوم ایران شتافتند و و برای کاهش آلام و دردهای این مردم از هیچ جانفشانی و کمکی دریغ نکردند.

سپاه همواره یاور عرصه تولید و تجارت است. این راست قامتان؛ در بحران ها و دشواری های اقتصادی ناشی از جنگ نرم و تحریم‌های خصمانه به عنوان یاریگری صدیق و همرزمی استوار در کنار حوزه های اقتصادی به ویژه در بخش تنظیم و نظارت بر بازار و مبارزه با قاچاق کالا؛ خالصانه با هدف کاهش دغدغه‌های اقشار مردم و فشار بر معیشت مردم این سرزمین؛ برای ما در حوزه تولید و تجارت و بالاخص در قامت بسیج اصناف، به یاری ما شتافتند که جای بسی تحسین و تقدیر دارد.

 لذا ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران این روز تاریخی را به یکایک سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت و ملت تبریک و تهنیت عرض نموده و از مجاهدت و پایمردی این غیورمردان همیشه جان برکف از جانب خود و به نیابت از طرف خانواده بزرگ صنعت معدن و تجارت قدردانی و تشکر می نمایم.

صلابت و استواری گام هایتان را از درگاه احدیت منان در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (زیده عزه) در خدمت با این مرز و بوم آرزومندم.

 تیمور پورحیدری

مدیرکل صمت گیلان

 اردیبهشت ۱۴۰۱

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز