برگزاری آزمون جذب و تربیت مدرس زبان انگلیسی در کانون زبان گیلان

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۰:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۸۷۱۶
برگزاری آزمون جذب و تربیت مدرس زبان انگلیسی در کانون زبان گیلان
کانون زبان استان گیلان دومین آزمون جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی را ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر رشت برگزارکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دومین آزمون جذب و تربیت مدرس زبان انگلسی با حضور سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدمجیدمحمدنژاد، مدیر و جمعی از مسئولان کانون زبان استان گیلان در شهر رشت برگزارشد و ۴۷ شرکت‌کننده از ۷ شهرستان استان گیلان در این رقابت علمی شرکت داشتند.

 این آزمون که روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ و هم‌زمان با سراسر کشور برگزارشد، نخستین گام در مسیر جذب مدرس کانون زبان در استان گیلان محسوب‌می‌شود و پذیرفته‌شدگان در این مرحله، به ترتیب در فعالیت‌های مکتوب ارزشیابی دوره های آکادمیک-تربیتی، ارزشیابی مکتوب دروس کلاس محور، مصاحبه و ارایه‌ی درس عملی کانون محور (دمو) مورد ارزشیابی قرارمی‌گیرند.

این درحالی‌است که انجام مصاحبه‌های تخصصی و حضور در دوره‌های آموزشی، مراحل دیگر جذب مدرس در کانون زبان کشور و استان به‌شمارمی‌رود و شرکت‌کنندگان آزمون کتبی می‌توانند از تاریخ چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ جهت مشاهده نتایج به نشانی اینترنتی www.register.ili.ir مراجعه کنند.

یادآور‌می‌شود، کانون زبان گیلان مجموعه‌ای دولتی و وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و با ۱۷ مرکز آموزشی در سراسر استان، به بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ زبان‌آموز گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال علاقه‌مند به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی و روسی، خدمات ارایه‌می‌کند.

43

56

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز