رئیس شورای اسلامی شهر رشت :حفظ سلامت و ایمنی شهروندان بسیار حائز اهمیت است

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۹:۵۸
کد خبر: ۱۳۳۰۰۵۱
رئیس شورای اسلامی شهر رشت :حفظ سلامت و ایمنی شهروندان بسیار حائز اهمیت است
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: حفظ سلامت و ایمنی شهروندان برای مجموعه اعضای شورا و شهرداری بسیار حائز اهمیت است و دستان هر فرد یا گروهی که بتواند در بهبود این دو مقوله مساعدت داشته باشند را به گرمی خواهیم فشرد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسین واثق کارگرنیا امروز با حضور در مکان ایستگاه های سلامت که به مناسبت روز جهانی فشار خون در پیاده راه فرهنگی رشت برپا شد اظهار کرد: سلامت و ایمنی شهروندان برای مجموعه شورا و شهرداری بسیار حائز اهمیت است و در این راستا در تلاشیم تا با مشارکت و همراهی دیگر دستگاه ها گام موثری در این باره برداریم.

وی با تاکید به اینکه امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم  و در دین مبین اسلام به آن تاکید فراوان شده است افزود: پیامبر گرامی اسلام به دو مقوله امنیت و سلامت تاکید و توجه فراوان داشتند و در دنیای امروزی به واسطه روند حاکم بر زندگی ، مخاطراتی همچون فشار خون و..  سلامت مردم را تهدید می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاش های فعالان حوزه سلامت در برپایی این ایستگاه ها تصریح کرد: به نمایندگی از مردم شریف رشت ، قدردان این اقدام خداپسندانه هستم و یقینا ایستگاه های سلامت با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه می شود.

کارگرنیا با تاکید به تداوم انجام چنین برنامه هایی بیان کرد: اجرای چنین غربالگری هایی می تواند در حفظ سلامت و همچنین تشخیص به موقع برخی از بیماری‌ها بسیار تاثیر گذار باشد و محدوده پیاده راه فرهنگی رشت برای چنین اقداماتی از فضای مناسب برخوردار است.

انتهای پیام/

 

نظر شما