مزیت های رقابتی سیمان خزر موجب درخشش محصولات این شرکت در بازار مصرف شده است

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۰۱۱۸
مزیت های رقابتی سیمان خزر موجب درخشش محصولات این شرکت در بازار مصرف شده است
مدیر عامل سیمان خزر در سومین نشست فصلی با عاملین عمده شرکت سیمان خزر گفت: مزیت های رقابتی شرکت سیمان خزر شامل کیفیت، تأمین مکفی، قیمت مناسب و تحویل سریع و بموقع موجب درخشش محصولات این شرکت در بازار مصرف گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ جلسه با عاملین  عمده توزیع سیمان خزر شامل شرکت کهن رادمان کاند(آقای کاند)، شرکت ماوراء تجارت خزر (آقای ولی پور)، شرکت سیمان آوران خزر (سرکار خانم  حسنی)، شرکت سیمان ریزان نوین کرانه خزر (آقای صادقی)، شرکت بازرگانی پایا تجارت مهر آکو ( آقای مهرانه ) و شرکت امیر رضوان (آقای نظامیوند) با حضور دکتر اسحق جمال امیدی (مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت  سیمان خزر)  محمود ایزد دوست (عضو هئیت مدیره شرکت ) و مسئولین فروش شرکت ظهر روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در محل دفتر مدیر عامل سیمان خزر در رشت برگزار شد.

  دکتر اسحق جمال امیدی در آغاز جلسه ضمن خیر مقدم به عاملین و مدعوین حاضر به تشریح وضعیت بازار استان گیلان و قیمت تمام شده محصولات شرکت سیمان خزر در بازار هدف پرداخت و گفت:  مزیت های رقابتی شرکت سیمان خزر شامل کیفیت، تأمین مکفی ، قیمت مناسب و تحویل سریع و به موقع باعث درخشش محصولات این شرکت در بازار مصرف شده است.

  مدیر عامل سیمان خزر افزود: خوشبختانه شرکت سیمان خزر در سال جدید با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در راستای تحقق اهداف شعار سال و اقدام عملی در بحث دانش بنیان یک پله  از عملیات جاری بالاتر رفته و تحقیق و توسعه بخصوص در بخش های کنترل کیفیت و تولید را سرلوحه اقدامات در حال اجراء قرار داده است .

 وی در ادامه اضافه کرد: در سایه کار تیمی در شرکت سیمان خزر سال قبل را بدون حتی یک شکایت کیفی و همچنین اخذ تندیس بلورین کیفیت کشوری پشت سر گذاشته و این مهم سر آغاز راهی پر امید و نوید بخش روزهایی پر افتخار برای سیمان خزر خواهد بود .

  در پایان جلسه هر یک از عاملین به بیان مطالبی در خصوص بازار و همچنین پیشنهاداتی در خصوص افزایش همکاری ارائه داده و از نحوه مدیریت عدالت محور شرکت سیمان خزر و حذف اعلام بار سنتی و عملیاتی شدن تحویل و توزیع مکانیزه تشکر و قدردانی نموده و جلسه با ذکر صلواتی خاتمه یافت.

photo_۲۰۲۲-۰۵-۱۷_۲۰-۲۳-۰۵

انتهای پیام

نظر شما