مشکلات و دغدغه های رشت در قالب لوایح توسط شهرداری به صحن شورا ارسال شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۳:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۰۵۸۲
مشکلات و دغدغه های رشت در قالب لوایح توسط شهرداری به صحن شورا ارسال شود
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در سی و نهمین جلسه علنی شورا مطرح کرد: مشکلات و دغدغه های رشت در قالب لوایح توسط شهرداری به صحن شورا ارسال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  رئیس شورای اسلامی شهر رشت  در سی و نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت یاد  و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ، با اشاره به سالروز درگذشت حضرت آیت الله بهجت فومنی اظهار کرد: این عارف گرانقدر پس از سالها عبادت و تعلیم و تربیت مفاهیم  دین مبین اسلام در ۲۷ اردیبهشت سال ۸۸ با قلبی مالامال از عشق الهی به ندای حق لبیک گفتند .

محمد حسین واثق کارگرنیا به تألیفات ارزشمند مرحوم آیت الله بهجت اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره این مرجع گرانقدر که از جمله مفاخراستان گیلان است را گرامی می داریم.

شهدا پهلوانان واقعی کشور

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ۲۸ اردیبهشت مصادف با گرامی داشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای افزود: در این ورزش اصیل ایرانی در کنار تقویت جسم به پرورش روح نیز توجه فراوانی معطوف می شود و در دنیای امروز که برخی از انسان ها به واسطه غرور کاذب و خودبزرگ بینی ها از سرشت انسانی فاصله گرفته اند ، با گسترش این ورزش اصیل می توانیم از بروز بسیاری از ناهنجاریها جلوگیری کنیم و پهلوانان واقعی ، شهدا هستند که با ایثار جان خود از خاک و ناموس کشور دفاع کردند.

اهدای عضو موجب حیات مجدد انسان

کارگرنیا با تاکید به گسترش فرهنگ اهدای عضو  در جامعه بیان کرد: سی و یکم اردیبهشت به نام روز( اهدای عضو ، اهدای زندگی) نامگذاری شده است و در سال ۶۸ با فتوای امام راحل این اقدام خداپسندانه نیز در کشور ما اجرایی شد و این مهم موجب حیات و زندگی مجدد انسان ها می شود .

وی با اشاره به ۲۷ اردیبهشت مصادف با روز روابط عمومی و ارتباطات تصریح کرد: در دنیای امروز که عصر ارتباطات نامیده می شود، نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و نشان دادن تلاش های آنان به جامعه بسیار حائز اهمیت است و با تبریک این روز به مجموعه روابط عمومی شورا و شهرداری رشت ، در این راستا به منظور تجلیل از تلاش های روابط عمومی شورا ،لوح تقدیری برای کارکنان این مجموعه پُر تلاش در نظر گرفته شده است .

در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مجموعه روابط عمومی شورای رشت تجلیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به طرح برخی از گلایه ها پیرامون بررسی لوایح متعدد کمک مالی در صحن شورای رشت اشاره کرد و گفت :  لوایح کمک مالی از سوی شهرداری رشت به صحن شورا ارسال می شود و شهرداری رشت با توجه به حجم مشکلات و دغدغه های موجود باید به ارسال لوایح اساسی با اولویت امور ریربنایی نیز توجه داشته باشد.

ضمن اینکه با توجه به حضور مشاوران متعدد در کمیسیون های تخصصی شورا انتظار داریم طرحهای کاربردی به شورا ارائه شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز