مدیر کل صمت استان گیلان : اولویت، تامین کالاهای اساسی مردم است

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۰۶۰۳
مدیر کل صمت استان گیلان : اولویت، تامین کالاهای اساسی مردم است
تیمور پورحیدری در جلسه تنظیم بازار استان گفت: آن چیزی که برای ما مهم و در اولویت است تامین کلیه کالاهای اساسی مردم می باشد که به فضل الهی در شبکه توزیع وجود دارد و هیچ گونه کمبود در کالاهای اساسی در سطح استان نداریم و همه ذخیره سازی های لازم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  تیمور پورحیدری در جلسه تنظیم بازار استان که به ریاست استاندار گیلان در محل استانداری برگزار شد گفت: آن چیزی که برای ما در اولویت است تامین کلیه کالاهای اساسی مردم می باشد که به فضل الهی در شبکه توزیع وجود دارد و هیچگونه کمبود در کالاهای اساسی در سطح استان نداریم و همه ذخیره سازی های لازم انجام شده است.

 وی در ادامه افزود: ما به کمک اتاق‌های اصناف، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف مانور نظارت و بازرسی را به صورت کاملاً تشدید شده ،هفته گذشته در سطح استان آغاز کردیم و این طرح تا اطلاع ثانوی نیز ادامه دارد و در مرکز استان هم این طرح با قوت تمام در حال انجام است.

 پورحیدری با بیان اینکه با تجهیز سامانه ۱۲۴ نظارت‌ها را با محوریت شکایت محور تشدید نمودیم تشریح کرد: اگر شهروندان محترم شکایتی را از عرضه کنندگان داشته باشند میتوانند با تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام و یا با تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس گرفته و اطلاع دهند تا بازرسین این اداره کل کاملاً بر خط در قالب گشت هایی را که بدین منظور آماده نموده ایم، در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافته و به گزارش و شکایت مردمی رسیدگی نمایند.

 دبیر کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه هیچ گونه افزایش قیمت را مجاز نمی دانیم گفت: به جز کالاهایی که در ارتباط با ارز ترجیحی آزاد سازی شده اند، مابقی بدون مصوبه تنظیم بازار استان و یا کشور  مجاز به افزایش قیمت نمی باشند و در صورت مشاهده در اسرع وقت برخوردهای قانونی لازم بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام

نظر شما