فراخوان بخش مسابقه و نمایشگاه خیابانی اولین جشنواره تمشک بندر کیاشهر

۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۵:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۳۸۰۹
فراخوان بخش مسابقه و نمایشگاه خیابانی اولین جشنواره تمشک بندر کیاشهر
مسابقه و نمایشگاه خیابانی اولین جشنواره تمشک بندرکیاشهر تا تاریخ 20 خرداد 1401 آثار می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازگیلان ؛ موضوع جشنواره تمشک بوده و در رشته‌های نقاشی، تصویرسازی، بسته بندی و پوستر برگزار می‌شود. در رشته‌های نقاشی ، تصویرسازی و پوستر ابعاد آثار در قطع 50 در 70 cm با رزولوشن 200 DPI بوده و در بخش بسته بندی گسترده و سه بعدی طرح لازم است در پوستر 50 در 70 cm با رزولوشن 200 DPI اورده شود. در بخش بسته بندی، آثار راهیافته به نمایشگاه، لازم است به صورت ماکت تحویل داده شوند.

بر اساس این خبر، از میان طرح‌های ارسالی، از هر بخش ده اثر به عنوان آثار راهیافته به نمایشگاه خیابانی انتخاب شده و در نهایت از هر بخش یک اثر به عنوان برندگان فراخوان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

همچنین از سوی ستاد برگزاری اولین جشنواره تمشک در بندرکیاشهر به راهیافتگان نمایشگاه این فراخوان، گواهی شرکت در نمایشگاه، و به طراح اثر برگزیده در هر بخش، علاوه بر تندیس جشنواره، لوح تقدیر، گواهی شرکت و 10000000 ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

آثار راهیافته به نمایشگاه خیابانی، همزمان با برگزاری جشنواره تمشک، واقع در ساحل پل چوبی بندرکیاشهر به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین نمایشگاه مجازی آثار راهیافته در زمان جشنواره، به طور همزمان و به طور مجازی، در سه پلتفرم گروه هنری رسم شامل وبسایت، اینستاگرام و آپارات قابل مشاهده خواهد بود.

مهلت ارسال آثار 20 خرداد 1401 می باشد.

سمیرا صفاری، مدرس دانشگاه و گرافیست، هنگامه گسکری، مدرس دانشگاه و نقاش، پیمان بانی شرکا، مدرس دانشگاه و مدیر هنری، دکتر رضا ابیاک، مدرس و مشاور بازاریابی دانشگاه تهران، و جواد حکمت نیا، مدرس دانشگاه و تصویرگر در تیم هیئت داوران این رویداد حضور دارند. مسابقه و نمایشگاه خیابانی حاضر با حمایت مالی گروه متخصصین وسام ،شهرداری وشورای شهر بندر کیاشهر با همکاری گروه هنری رسم صورت می پذیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر به وبسایت گروه هنری رسم به آدرس rasmgroup.com و صفحه اینستاگرام این مجموعه با نشانی @rasmgroup ( instagram.com/rasmgroup ) مراجعه نموه و جهت ثبت نام و ارسال اثار به واتس اپ، با شماره تلفن 09308713331 تماس بگیرند.

t3_1653728813_photo_۲۰۲۲-۰۵-۲۸_۱۳-۳۲-۱۷

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز