تعریف بسته های سرمایه گذاری برای پارک گیاه شناسی رشت

۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۴۳۶۹
تعریف بسته های سرمایه گذاری برای پارک گیاه شناسی رشت
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت : پارک گیاه شناسی رشت از ظرفیت مناسبی برخوردار است و با تعریف بسته های سرمایه گذاری می توان نسبت به ایجاد اشتغال در این پارک اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  محمد حسین واثق کارگرنیا در بازدید از پارک گیاه شناسی رشت بهمراه  جمعی از اعضای شورا آقایان هادی رمضانی- مسعود عباس نژاد- حسن کریمی کرنق و علیرضا تاج شهرستانی اظهار کرد: پارک گیاه شناسی جنب چمارسرا با وسعت ۲ و نیم هکتار واقع شده و  در آن بیش از 150 گونه سازگار با طبیعت گیلان وجود دارد.

وی با  تاکید به اینکه بسته های سرمایه گذاری در چنین اماکنی باید با در نظر گرفتن تمامی جوانب تعریف شود بیان کرد: ایجاد گلخانه، کافه کتاب ، غرفه های فروش اجناس و ... از جمله اقداماتی است که می تواند در قالب یک بسته سرمایه گذاری ارائه شود.

کارگرنیا با اشاره به اینکه با تعریف بسته های سرمایه گذاری صحیح می توانیم هزینه نگهداری پارک های سطح رشت را کاهش دهیم گفت: با ورود سرمایه گذار ، ضمن ایجاد درآمد برای شهرداری ، نگهداری از پارکها به شکل صحیح تری صورت می‌گیرد و باید در کنار پرداختن به چنین مباحثی به امنیت محیط پارک‌ها و آسایش همسایگان نیز توجه شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز