ضرب و شتم ۳ جنگل بان توسط قاچاقچیان

۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۸:۳۷
کد خبر: ۱۳۳۵۸۷۲
ضرب و شتم ۳ جنگل بان توسط قاچاقچیان
جنگل بانان جوان که قصد داشتند از قاچاق چوب و تصرف زمین‌های ملی در سیاهکل و رشت جلوگیری کنند، با ضرب و شتم قاچاقچیان، راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در حاشیه ملاقات جنگل بانان زخمی در بیمارستان پورسینای رشت، گفت: ۲ جنگل بان ۲۴ و ۲۵ ساله هنگام گشت زنی در مناطق جنگلی لاکان رشت، با ۸ قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار که قصد داشتند چوب‌های بریده شده را از منطقه خارج کنند، درگیر شده و از ناحیه دست مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

میرحامد اختری با اشاره به انجام عمل جراحی بر روی دست‌های یکی از جنگل بانان، افزود: در حال حاضر حال مصدومان مساعد است و یکی از آن‌ها از بیمارستان مرخص شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که در یک وانت نیسان بارگیری شده توقیف شد، گفت: این قاچاقچیان که شناسایی شده اند، پس از درگیری از صحنه جرم متواری شدند و تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان همچنین از مصدوم شدن یکی دیگر از کارکنان منابع طبیعی در درگیری با ۷ نفر از متصرفان یک قطعه زمین ملی در روستای انگل بر شهرستان سیاهکل خبر داد و گفت: متهمان پس از مصدوم کردن این مامور ، از صحنه جرم فرار کردند.

میرحامد اختری با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای پیدا کردن این متصرفان و برخورد جدی با آن‌ها، افزود: فرد مصدوم ابتدا در بیمارستان سیاهکل و سپس برای درمان تکمیلی در بیمارستان لاهیجان بستری شد.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز