بیانیه باشگاه داماش در خصوص حواشی دیدار با اتحاد فومن

۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۱:۲۳
کد خبر: ۱۳۳۵۹۰۰
بیانیه باشگاه داماش در خصوص حواشی دیدار با اتحاد فومن
مسابقه داماش گیلان و اتحاد فومن در هفته دوازدهم از سری رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران در حالی با تساوی به پایان رسید که با حواشی مشمئز کننده‌ای از سوی تیم میزبان و ناتوانی مسئولین برگزاری در برقراری امنیت در استادیوم آزادی فومن همراه بود.

‌به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حضور قابل تقدیر و سعه‌صدر تحسین برانگیز هواداران اعزامی داماش به فومن بیانگر وفاداری و فرهنگ هواداری تیفوسی‌های داماش بود که متاسفانه با حاشیه‌سازی و هجوم تعداد قابل‌توجه‌ای از هواداران فومنی به سمت جایگاه هواداران داماش، موجب جنجال در دربی گیلان شد.

 اما این پایان حواشی نبود و به طبع نشأت گرفته از درگیری و عدم امنیت بر روی سکوها، در ادامه توأم با توهین و درگیری اعضای کادرفنی و بازیکنان اتحاد فومن نسبت به بازیکنان داماش شد و جالب آنکه مدیرعامل و کمک مربی تیم فومنی، سردمدار این درگیری‌های بودند که جای بسی تأمل دارد!

‌ تیمی که اکثر مسابقات خود در این فصل را به میزبانی استادیوم سردارجنگل رشت و با مهمان‌نوازی رشتی‌ها برگزار کرد و در دیدار رفت جز احترام و خوشامدگویی اقدام خلاف دیگری از سوی داماشی‌ها ندید، اما به بدترین شکل ممکن جواب این محبت‌ها را دادند!

‌ باشگاه داماش وظیفه خود می‌داند علاوه بر قدردانی از حضور و همراهی هواداران اعزامی داماش به فومن؛ از متولیان امر و مسئولین برگزاری مسابقه گله‌مند باشد که با وجود هشدارها و نامه‌نگاری باشگاه و تاکید بر حواشی احتمالی در جلسه شب قبل از بازی، اما توجهی نشد و با سهل‌انگاری خود موجب به آشوب کشیده شدن مسابقه و کاشتن بذر کینه میان هواداران دو‌ تیم را مهیا ساختند!

‌ همچنین باشگاه داماش گیلان جهت احقاق حق و برخورد با خاطیان این مسابقه قطعا مدارک و مستندات لازم از صحنه‌های درگیری و هجوم هواداران و اعضای تیم اتحاد فومن به سمت داماشی‌ها را به کمیته انضباطی ارسال خواهد کرد تا برای خاطیان درس عبرتی شود.

77777777

8899

666666666666

8900

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز