دهه کرامت دهه پاسداشت عزت و اقتدار دینی است/ جایزه کن ۲۰۲۲ اسرائیلی و آمریکایی است

۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۳۳۷۸۸۳
دهه کرامت دهه پاسداشت عزت و اقتدار دینی است/ جایزه کن ۲۰۲۲  اسرائیلی و آمریکایی است
حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در اجتماع بزرگ کاروان زیر سایه خورشید گفت : دهه کرامت دهه حفظ و حراست ازنظام ومکتب وفرهنگ واندیشه رضوی وتجلی آن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ادامه دهنده انقلابی رضوی است،می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان  در اجتماع بزرگ کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام امام رضا(ع) درحرم مطهر حضرت فاطمه اخری خواهر امام رضا(علیهماالسلام)رشت اظهار کرد: دهه کرامت دهه پاسداشت عزت و عظمت و اقتدار دینی و دهه تثبیت دین و مکتب اهل بیت و اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی گفت: دهه کرامت دهه ارادت و مودت  قولی و عملی و تجدید عهد با مکتب صاحبان این دهه مبارکه یعنی مکتب حضرت معصومه و حضرت رضا علیهما السلام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان کرد: دهه کرامت دهه حفظ و حراست ازنظام ومکتب وفرهنگ واندیشه رضوی وتجلی آن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ادامه دهنده انقلابی رضوی است،می باشد.

علیزاده گفت:دهه کرامت نماد اطاعت از ولایت اهلبیت و تجلی و استمرار همان ولایت و امامت رضوی یعنی اطاعت وحمایت از ولی فقیه زمان امام خامنه ای است .

وی اذعان کرد: دهه کرامت به معنای حقیقی کلمه، دهه کرامت و عنایت و سخاوت امام رضا و حضرت معصومه علیهما السلام است که بایدگفت بزرگترین کرامت امام رضا و حضرت معصومه علیهماالسلام و سفر تاریخی و انقلابی آن بزرگواران، ظهور انقلاب اسلامی و حمایت از این انقلاب اسلامی است.

این مقام مسول بااشاره به انتشارفیلم عنکبوت مقدس درجشنواره کَن،بیان کرد: دهه کرامت دهه  انزجار و نفرت عمومی از اهانت کنندگان ساحت مقدس اهل بیت به ویژه امام رضا علیه السلام میباشد.

 علیزاده با بیان اینکه دهه کرامت, دهه محکومیت فیلم موهن و زشت  عنکبوت مقدس است گفت: البته بهتربگویم فیلم نامقدس چون این فیلم درنزدعقلاءواهالی مومن ومتدین وآزادهِ هنردوست، هیچ وجاهت وتقدسی ندارد.

وی دربخش دیگرسخنرانی خویش با افشای حامیان صهیونیستی پشت پرده این فیلم گفت: ما و ملت ایران اسلامی که می دانیم فیلم عنکبوت مقدس مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیسم بین المللی و استکبار جهانی و هدفدار اقدام وبه جایزه دادن به اوکردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد:این فیلم نه به خاطر اینکه فاخر و ارزشمندبودنش و نیزدارابودن معیارهای و ویژگی های هنری، جایزه کن را دارا شده است! بلکه اساساً جشنواره های خارجی و جایزه های مرتبط آن مثل جایزه اُسکار و کَن و امثال آن مورد حمایت همه جانبه صهیونیسم جهانی و استکبار بین المللی بوده وهستند واین فیلم چون محتوای آن بسیار بسیار سخیف بوده ونیز  معیارهای ضد دینی و ایرانی و مذهبی و بشری داشته است، جایزه به اوتعلق گرفته است و در واقع جایزه  ۲۰۲۲ کَن یک جایزه اسرائیلی و آمریکایی است.

وی در جمع خدام حرم مطهرامام رضا علیه السلام حضور داشتند اظهار داشت: جایزه جشنواره کن ،جایزه دین فروش،وطن فروشی است. این جایزه جایزه بی‌شرافتی وضد انسانی و ضد اخلاقی است وعاملان وحامیان آن بدانند که با این جور کارهانه تنهانمی توانند مردم  از امام رضا و حضرت معصومه واهلبیت علیهم السلام جدا کنند بلکه باعث می شودکه ارادت و محبت مردم ایران اسلامی وانقلابی واندیشمندان آزاده دنیا نسبت به آنها هر روز بیشتر از گذشته می شود.

حجت الاسلام علیزاده در پایان گفت: این حرکت زشت وغیرعقلایی،قطعامحکوم به شکست است ومااین اقدام موهن راشدیدامحکوم می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز