مدیرکل صمت گیلان : زمان تولید کنندگان نباید صرف پیچ و خم اداری شود

۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۹۰۹۸
مدیرکل صمت گیلان :  زمان تولید کنندگان نباید صرف پیچ و خم اداری شود
مدیرکل صمت گیلان در بازدید نیمروزی خود از شش شرکت صنعتی در سیاهکل و دیلمان اظهار داشت: تولیدکنندگان در رقابت از سایر رقبا نباید زمان خود را صرف پیچ و خم های اداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ تیمور پورحیدری از صبحگاه امروز با حضور در شرکت سیمان سبز واقع در ارتفاعات دیلمان بازدید خود را آغاز و پس از آن از واحدهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی سیاهکل بازدید به عمل آورد.

 مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از شرکت سیمان سبز گفت: برای پایداری تولید سیمان و مدیریت بهینه مصرف برق با همکاری مطلوب شرکت توزیع برق، توافق جدیدی حاصل شد که در پروسه تولید این صنعت استراتژیک خللی وارد نشود.

 وی در بازدید از شرکت تولیدی انواع فیلم های دو لایه پزشکی مورد کاربرد در دستگاه دیالیز اظهار داشت: این صنعت که بسیار مورد استفاده و با تکنولوژی بالا می باشد جز صنایع دانش بنیان و اولویت‌دار فاقد آلایندگی است و توسعه و افزایش صنایع دانش بنیان و حمایت از آنها در صدر برنامه‌های این اداره کل بر اساس شعار سال می باشد.

 تیمور پورحیدری با حضور در شرکت تولید کننده الیاف مصنوعی از بازیافت ضایعات پلاستیکی تصریح کرد: این شرکت در پروسه تولید خود با بازیافت انواع ضایعات پلاستیکی کاملاً در خدمت محیط زیست بوده و با اقلیم سرسبز گیلان سازگار است و زمینه اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر در این چرخه صنعتی شده است.

 وی همچنین عمده مشکلات برخی از تولیدکنندگان را کمبود نقدینگی برشمرد و اضافه کرد: تولیداتی نظیر انواع پودر تخم مرغ و شیشه نشکن و پروفیل آلومینیومی مورد نیاز چرخه تولید در کشور می باشد و ماحصل توسعه فعالیت آنها می‌تواند علاوه بر تامین نیاز بازار مصرف، زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر را در این کارخانجات فراهم نماید.

photo_۲۰۲۲-۰۶-۱۳_۱۶-۴۴-۵۷

 گفتنی است مدیرکل صمت گیلان به همراه معاونین از شش شرکت سیمان خزر، شرکت الیاف پلی استر کاسپین، شرکت کاسپین پودر باران، شرکت آلوم پلاست نادر، شرکت سیبون و شرکت لفاف های دو لایه خزر بازدید به عمل آورد.

photo_۲۰۲۲-۰۶-۱۳_۱۶-۴۴-۵۶

photo_۲۰۲۲-۰۶-۱۳_۱۶-۴۴-۵۵ - Copy

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز