استاندار گیلان: راه نورانی شهدا ، مسیر روشن تعالی و رسیدن به سعادت است

۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۰۸۵۵
استاندار گیلان: راه نورانی شهدا ، مسیر روشن تعالی و رسیدن به سعادت است
استاندار گیلان در مراسم پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت حسن عشوری در ماچیان رودسر حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در مراسم پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت حسن عشوری که در آستان مقدس امامزادگان ماچیان رودسر با حضور اقشار مختلف مردم ولایی استان همراه با اجرای سرود سلام فرمانده برگزار شد، حضور یافت.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: حضور گسترده آحاد مردم در این مراسم، نشان دهنده خلوص نیت و جایگاه والای شهید و شهادت است که این گونه خداوند انسان را عزیز می‌کند.
 
دکتر اسدالله عباسی افزود: شهدای عزیز همچون شهید عشوری با دعای خیر پدر و مادر ، راه و مسیر روشنی را انتخاب کردند که با توکل بخدا و توسل به ائمه اطهار (ع) اینگونه عزتمند شدند.
 
وی با بیان اینکه شهدا آیینه پاک قرب الهی بودند، اظهار داشت: شهدای عزیز نقشه راه را با لطف و توجه خدا و ولایتمداری، ترسیم و برای ما این راه را مشخص کرده‌اند و الگوی همگان شده‌اند.
 
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به عزیز شدن سرود سلام فرمانده به برکت نام امام زمان (عج) و تقدیر از عوامل گروه که در یادواره شهید عشوری اجرای برنامه داشتند، افزود: این فرزندان برومند و نسل انقلاب اسلامی نیز مسیر صحیح که همان مسیر ائمه اطهار(ع) و رضایت خداوند است را به ما نشان دادند و این، راه روشن زندگی است.
 
وی این الطاف و جایگاه والا را عنایت خداوند، ائمه اطهار (ع) از جمله امام حسین (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) دانست.
 
IMG-20220618-WA0064
شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) بود که عصر ۲۴ خردادماه سال ۱۳۹۶ در مبارزه با گروهک‌های تکفیری و تروریستی در چابهار استان سیستان و بلوچستان به‌فیض شهادت نائل آمد و پیکرش پس از تشییع و بدرقه باشکوه مردم در شهرهای رشت و رودسر، در گلزار شهدای امامزادگان روستای ماچیان به خاک سپرده شد.
 
 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز