شهردار جدید کلاچای معرفی شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۳۹۷۵
شهردار جدید کلاچای معرفی شد
«مهدی رشاد» به عنوان شهردار جدید کلاچای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ معاون سیاسی  اجتماعی فرمانداری رودسر ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید کلاچای اظهار کرد: دستیابی به توسعه پایدار شهری و تحقق آن مستلزم اقدامات جمعی و گروهی است.

باقر باقرزاده  با تأکید بر خودداری از نگاه‌های سیاسی در شهرداری‌ها، گفت: آنچه برای شهردار و مجموعه شهرداری و شورا باید حائز اهمیت باشد اقدامات مؤثر و ماندگار در روند توسعه شهری است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودسر  درادامه به مودت وهمدلی بین شهردار واعضای  شورای شهر تاکید کرد وگفت : انتظار داریم با افزایش همدلی ومودت شاهد  کلاچای توسعه یافته باشیم.

جلب رضایتمندی شهروندان

رئیس شورای اسلامی  شهرکلاچای  نیز در این مراسم با تأکید بر ضرورت اهتمام ویزه شهردار جدید کلاچای در جلب رضایتمندی شهروندان، اظهار کرد: انتظار می‌رود با تفکر جدید شاهد روند توسعه همه جانبه شهر کلاچای باشیم.

کامران علیپور کلایه  بیان کرد : با اینکه شهرداری کلاچای با ۴/۵میلیارد تومان  تحویل  گرفتیم اما   طی بیش از ده ماه اخیر از عمر شورای اسلامی   اقداماتی خوبی دربحث ساماندهی  درمانگاه شهر،آسفالت وسنگ فرش،درحوزه ورزش ، ساماندهی سر دهنه ها و سگ های ولگرد انجام داده  است .  

شهردار جدید کلاچای هم در این مراسم از حسن اعتماد شورا قدردانی کرد و گفت: مطمئناً این اعتماد انگیزه ام را برای خدمت به مردم دو چندان خواهد کرد.

مهدی رشاد تصریح کرد: بی تردید با تعامل و وحدت رویه و پرهیز از اختلافات قادر خواهیم بود اقدامات ملموس و ماندگاری برای مردم این شهر انجام دهیم و معتقدم بستر و اراده لازم در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا شهر کلاچای را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

طی حکمی ازسوی اسدالله عباسی  استاندار گیلان مهدی رشاد به عنوان شهردار کلاچای معرفی شد.

 

photo_۲۰۲۲-۰۶-۲۶_۱۳-۴۵-۱۶

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز