دیدار معاون امور مجلس رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در گیلان

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۱:۵۲
کد خبر: ۱۳۴۸۴۶۵
دیدار معاون امور مجلس رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در گیلان
معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری با همراهی استاندار گیلان، عصر امروز (پنجشنبه) با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار، با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفت و گو کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری در این دیدار با تشریح اهداف سفر خود به گیلان گفت: استان گیلان دارای شخصیت های برجسته‌ی دینی، علمی، فرهنگی و فرهیختگان و نخبگان بسیاری است و ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در توسعه همه جانبه دارد که باید مورد توجه مسئولان به نفع مردم و رضایت خداوند قرار گیرد.

دکتر حسینی افزود: دولت با تمام توان در حال کار و تلاش برای ارتقاء سطح معیشت مردم است که باید به خوبی به اطلاع جامعه برسد.

وی اظهار کرد: دولت برنامه های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد که قطعا مردم بزودی شاهد اثرات مثبت این اقدامات خواهند بود.

آیت الله فلاحتی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از اقدامات جهادی و انقلابی دولت سیزدهم که مورد تایید مقام معظم رهبری است، گفت: آنانی که چه در داخل و چه خارج کشور، مردم را ناامید می‌کنند و موجب مایوس شدن جوانان می شوند، دشمن ایران اسلامی هستند.

وی اظهار است : لازم است اقدامات ارزشمند و شجاعانه دولت آیت الله دکتر رئیسی در بخش های مختلف به نحو شایسته به مردم اطلاع رسانی شود.

وی همچنین اقدامات استاندار گیلان و هم‌آوایی و همدلی مسئولان استانی را مطلوب دانست و افزود: باید برای ارائه خدمات ارزنده ای به مردم تلاش مضاعف شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز