خبرنگاران؛ تصویرگر رخدادها و زبان طیف خاموش جامعه خویشند

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۶۱۳۳۴
خبرنگاران؛ تصویرگر رخدادها و زبان طیف خاموش جامعه خویشند
تیمور پور حیدری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان در پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از  گیلان؛ متن پیام تیمور پورحیدری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان  به مناسبت قرارگرفتن در آستانه روز خبرنگار به این شرح است: 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

{ن والقلم و ما یسطرون}

«خبرنگاران؛ تصویرگر رخدادها و زبان طیف خاموش جامعه خویشند»

روز خبرنگار، روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده که حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی می‌شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند.

خبرنگاران، عکاسان خبری و اصحاب محترم رسانه به تأسی از سرور و سالار شهیدان کربلا با آزادگی و بصیرت با عنایت به جایگاه ویژه و اهتمام به امر پسندیده اطلاع‌رسانی و انعکاس مشکلات و مطالبات مردم پیرامون خود دارند، در همه حال سزاوار احترام و تکریم هستند.

خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود، زمینه اصلاح مستمر امور و هدایت افکارعمومی را فراهم آورده و با شناخت نیازهای مردم، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر اخلاق امانت داری و قانون و همچنین حفظ حرمت افراد، به تصمیم‌گیران و مدیران اجرایی منتقل کنند و در راستای جهاد تبیین با معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا سازند.

خبرنگاران راستین، چون آینه؛ تصویرگر رخدادها و زبان طیف وسیع خاموش جامعه خویشند. همواره با وجدانی بیدار، بدور از زنگارهای دنیوی، با قلمی استوار و افکاری زلال، در پی منافع عامه مردم برای زیست مطلوب و عادلانه ی آحاد همنوعان خود هستند. البته که در همه حال با هوشمندی و ادراکی سلیم؛ همیاران تولید و تجارتند و همنوای خادمان مردم در این حوزه؛ در نبرد اقتصادی در تنویر افکار و رفع تحریم های داخلی همسنگرند.

بی تردید تلاشهای ارزنده شما عزیزان در راه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه بسیار عظیم تر از آن است که با بیان و سخن ما به تصویر کشیده شده و یا مورد قدرشناسی قرار گیرد.

اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اصحاب رسانه به ویژه شهیدمحمود صارمی، «روز خبرنگار» و تقارن آن با ایام محرم و ایثارگری های حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش را به همه خبرنگاران، عکاسان و مدیران محترم رسانه‌ها، فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در استان گیلان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای شما عزیزان خواستارم. همواره موفق و پایدار باشید.

900000

تیمور پورحیدری

مدیرکل صمت استان گیلان

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز