برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با اغتشاشگران

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۳۷۹۷۳۰
برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با اغتشاشگران
فرماندهی انتظامی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این بیانیه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم فهیم استان گیلان؛ بر عزم جدی پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شهروندان تاکید شده است.

در این بیانیه  آمده است به دنبال درگذشت "مهسا امینی" علیرغم انتشار مستندات کامل و تایید مراجع قضائی و پزشکی قانونی مبنی بر رد هرگونه ضرب و جرح علیه وی، متاسفانه عناصر فرصت‌طلب که همواره با استفاده از رسانه‌های خود همواره به دنبال تفرقه‌افکنی و ایجاد ناامنی  در جامعه هستند نسبت به تحریک شهروندان در فضای مجازی برای تجمع و ایجاد ناامنی اقدام کردند.

فرماندهی انتظامی استان گیلان که همواره تامین نظم و امنیت شهروندان را یک وظیفه می‌داند قطعا با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد خواهد کرد.

آنگونه که بررسی‌های به عمل آمده از دستگیرشدگان حوادث اخیر نشان می‌دهد، جریانات وابسته به دشمن با بهانه‌ قراردادن فوت "مهسا امینی" به دنبال بر هم زدن امنیت جامعه و ایجاد نارضایتی بین اقشار مختلف هستند، بنابراین آن چیز که جامعه ما بیش از پیش به آن نیازمند است، داشتن بینش آگاهانه و جریان‌شناسی دشمن است.

فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اطمینان خاطر به شهروندان برای شناسایی و دستگیری تمامی مخلان نظم و امنیت از عموم مردم انتظار دارد همانند گذشته با پشتیبانی از پلیس و دیگر دستگاه‌های امنیتی، نسبت به همکاری، شناسایی و معرفی مخلان نظم و امنیت اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز