تولید با کیفیت ترین سیمان منطقه دستاورد شرکت سیمان خزر

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۶:۳۲
کد خبر: ۱۳۸۴۰۸۹
تولید با کیفیت ترین سیمان منطقه دستاورد شرکت سیمان خزر
مدیرعامل شرکت سیمان خزر در دیدار مدیر شعب بانک ملت گیلان گفت : تولید با کیفیت ترین سیمان منطقه دستاورد شرکت سیمان خزر با سایر نهادهای مرتبط و خریداران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر شعب بانک ملت استان گیلان به همراه معاونین و هیات همراه با نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سیمان خزر دیدار و گفتگو کرد.

 اسحق جمال امیدی در این نشست که با حضور محمود ایزد دوست، عضو موظف هئیت مدیره و  داوود رشید، مدیر مالی شرکت در دفتر سیمان خزر در شهر رشت برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مهندس زینعلی و هیات همراه در ادامه به تشریح وضعیت کنونی سیمان خزر  پرداخت و گفت: کسب افتخارات کشوری و استانی از جمله اخذ تندیس مشتری مداری برای دومین سال پیاپی و همچنین تولید و توزیع سیمان پاکتی ۲۵ کیلویی (high quality)  نشان از اهمیت  بالای جایگاه مصرف کنندگان و خریداران در مجموعه سیمان خزر دارد.

وی افزود: دستاورد تولید با کیفیت ترین سیمان منطقه، خلق سود مشترک فیمابین سیمان خزر و سایر نهادهای مرتبط منجمله بانک ها و نیز خریداران محصولات می باشد.  

در ادامه این جلسه مهندس زینعلی مدیر شعب بانک ملت استان گیلان ضمن معرفی و توضیح در ارائه خدمات جدید این بانک منجمله سامانه محب، آمادگی بانک ملت برای گسترش همکاری‌ فی‌مابین را اعلام کرد و از تولید با کیفیت سیمان و موفقیت های  بدست آمده در راستای رونق اقتصادی استان تقدیر و تشکر کرد.

photo_۲۰۲۲-۱۰-۰۷_۱۰-۲۵-۳۰

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز