پویش اهدای خون توسط جامعه ورزش های رزمی گیلان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۸:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۴۲۰۳
پویش اهدای خون توسط جامعه ورزش های رزمی گیلان برگزار شد
پویش اهدای خون توسط جامعه ورزش های رزمی و کیک بوکسینگ استان گیلان در تاریخ ۶ مهر با حمایت غفاری، رییس سبک wka و با حضور قهرمانان، ورزشکاران و دوستداران ورزشهای رزمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سازمان انتفال خون گیلان برای سومین سال متوال،  همزمان با سالروز درگذشت قهرمان و مربی رشته ورزشی کیک بوکسینگ، استاد مصطفی رضازاده، میزبان شعبانی، همسر این قهرمان فقید، مسئولین، قهرمانان، ورزشکاران و دوستداران ورزشهای رزمی گیلان بود.

محمد حسین وطن خواه و محمد رضا دوده، دو تن از قهرمانان رشته کیک بوکسینگ و از بنیانگذاران این پویش که با هشتک های #اهدای_خون_کیک_بوکسینگ_wka و #اهدای_خون_دوستداران_ورزشهای_رزمی، در فضای مجازی شناخته می شود، در حاشیه برگزاری این پویش، با بیان اهداف خود از شروع این پویش بیان کردند: از سال ۹۹ به فکر برگزاری این پویش به مناسبت گرامیداشت یاد استاد رضازاده افتادیم که از همان ابتدا با استقبال خوب ورزشکاران و دوستداران ورزشهای رزمی مواجه شد.

وطن خواه با بیان اینکه در راستای فرهنگسازی این عمل خداپسندانه و ارزشمند، تصمیم داریم این پویش را در سال آینده به صورت سراسری در یک روز برگزار کنیم‌، خواهان حمایت فدراسیون، رسانه ها و علی الخصوص پوشش اخبار پویش اهدای خون جامعه ورزشهای رزمی از سوی صدا و سیما شد و افزود: متاسفانه با وجود اعلام نیاز شدید سازمان انتقال خون برای اهدای خون، صدا و سیما در خصوص انتشار پوشش خبری این پویش ارزشمند اجتماعی اقدامی صورت نداده است.

وی ضمن اظهار امیدواری برای برگزاری هرچه پرشورتر این پویش در سال آینده، گفت: امسال تبلیغات محیطی هم به صورت نصب بنر در سطح شهر انجام شد اما بیشتر تبلیغات با وجود اختلالات اینترنت، از طریق فضای مجازی شخصی صورت گرفت؛ با این حال، تعداد قابل توجهی از ورزشکاران و دوستداران ورزشهای رزمی برای اهدای خون مشارکت کردند. این افراد با آغاز این پویش از سه سال پیش تاکنون، در طول سال تا ۴ مرحله هم خون اهدا کرده اند‌.

در انتها از ورزشکاران اهداکننده خون توسط بابک پاکدل، رییس سازمان انتقال خون گیلان، تجلیل شد.

IMG-20221007-WA0017-1-300x221

IMG-20221007-WA0012-300x220

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز