گیلان به امکانات بیشتری برای توسعه ورزش کشتی نیازمند است

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۳۸۴۹۴۹
گیلان به امکانات بیشتری برای توسعه ورزش کشتی نیازمند است
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در همایش توسعه کشتی اظهار داشت : با کمک فدراسیون کشتی در توسعه امکانات و زیر ساختهای ورزش کشتی ، استان گیلان توانایی درخشش بیشتری در این رشته ورزشی را دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در همایش یکروزه توسعه کشتی که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در شهرستان بندرانزلی برگزار شد ، از عملکرد هیات کشتی گیلان قدردانی کرد و گفت : اختصاص امکانات بیشتر توسط فدراسیون کشتی برای زیرساخت‌های ورزشی استان گیلان امری مهم در توسعه ورزش کشتی استان خواهد بود .
 
رئیس فدراسیون کشتی نیز در این همایش با اشاره به لزوم توجه به رشته ورزشی کشتی در گیلان گفت: با بکارگیری مربی‌های جوان که در تیم ملی حضور داشتند و برگزاری دوره‌های آموزشی تدوین شده تلاش می‌شود تا جایگاه کشتی گیلان ارتقا یابد.
 
علیرضا دبیر نیز با اشاره به قدمت کشتی در استان گیلان به ویژه کشتی گیله مردی گفت: گیلان پتانسیل خوبی برای ورزش اول کشور محسوب می‌شود و اگر مسئولین ذیربط امکانات لازم را در اختیار نوجوانان و جوانان استان به جهت حضور در کشتی فراهم کنند و در ادامه نیز حمایت‌های لازم را از استعدادها و پشتوانه‌ها بعمل آورند، شاهد رشد و ارتقاء کشتی گیلان در سطح ایران و جهان خواهیم بود.
 
رئیس فدراسیون کشتی افزود: مردم بندرانزلی با ورزش رابطه خوبی داشته و یکی از شهر‌های مدال آور ایران است و قطعا همه فدراسیون‌های ورزشی می‌توانند در این شهرستان استعداد‌های درخشان داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز